Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*

Endret av Hecubaa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I svart er de sikkert helt greie. Sålenge du syns de er behagelig å gå på så kjøp de :)

Skrevet

Likte de ikke, men så er jeg utrolig kresen på sko da... Men, som andre har sagt; liker du de, så kjøp de! :)

Skrevet

*spy*

Skrevet

Jeg er ikke så glad i wedges generelt da, så jeg er kanskje ikke rett person til å svare men... Jeg syntes ikke at fargen på sålen passa sammen med skoen, de hadde vært utrolig mye finere om sålen også var svart.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gått med de, men så lenge de passer til stilen din er det vel helt greit å gå med de.

Skrevet

Jeg synes de var stilige, kanskje til tights og en oversized skjorte eller lignende?

Skrevet

Jeg elsker wedges, men disse var ikke pene. Wedgen så gummiaktig ut, var for lav og lang og stoffet så billig ut.

Skrevet

Liker wedges, men pga sålen ikke var i sort var de ikke pene, har noe med at de er i brun/beige gummi såler..

Skrevet

Jag tyckte de var stiliga. Lite plastig klack, och egentligen gillar jag inte kilklackar men de där var på nåt sätt stiliga. Kul med jeansmaterial

Skrevet (endret)

*

Endret av Hecubaa
Skrevet

Artig å høre andres meninger! Jeg har ikke sett skoene annet enn på bilde, så det er mye mulig at de ikke er så fine i virkeligheten.. Jeg syns det er fint at sålen har en annen farge enn selve skoen, det var derfor jeg falt litt for akkurat den jeg la ut link til. Men hva synes dere om disse? http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=27-45238-10&sid=fce11de3db23067e2f0c1ba8941f9b15

Gammeldags skisko med kilehel?? Syns de bare ser helt feil ut på alle mulige måter.

Skrevet

Jeg synes begge du har linket til var grusomme....men smaken er jo som baken, og det er jo du som skal bruke dem. Så om du synes de var fine; løp og kjøp :)

Skrevet (endret)

*

Endret av Hecubaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...