AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Jeg venter på godkjenning fra folkeregisteret for å få endret adressen min (særtilfelle) og har fått videresendt all post dit jeg midlertidig bor nå. Men avtalen om videresendingen "gikk ut" for noen dager siden og jeg venter på en pakke som blir sendt dit. Hva skjer når det ikke finnes noen postkasse der lenger som har navnet mitt på seg?
PepsiMax Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Hvis den er såpass stor at det kommer en hente lapp på den så vil den i alle fall bli returnert til avsender da den ikke vil bli hentet innen to uker. Er det en liten pakke vet jeg ikke hva dem gjør,.. adr stemmer jo, selv om dem ikke finner navnet ditt der.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 At navnet ditt ikke står på postkassen kan jeg ikke skjønne at skal ha noe betydning, det er da de færreste som har navnene til alle i husstanden på postkassen sin?
Tropic Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Skjønte ikke helt denne, da du sier du får videresendt Pakken blir sendt til adresse 1, men posten videresender til din adresse 2. Men siden det har gått ut er du redd den sendes til adrsse 1, der du ikke har mulighet til å hente den?? I så tilfelle går den tilbake til avsender Om det bare er det at du ikke har navnelapp på har det ikke alltid noe å si. Vi har alle her lapper på postkassen, men det bryr ikke posten seg om, de legger posten i hytt og pine og gidder ikke lese så lenge det er samme husnr...
Frøken Mitzi Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Kan ikkje du vidareføre vidaresendinga ei stund til då?
ondebanan Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Om den har et sporingsnummer, kan du nok hente den på postkontoret likevel. Hentelappen blir nemlig sendt fra et annet sted enn ditt lokale postkontor, så når postmannen skal levere hentelappen - vil pakken allerede ligge på postkontoret. Så den blir nok liggende der i 14 dager så du kan hente den ut. Det er vel riktignok bare om du har sporingsnummer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå