Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hukket av halvparten av "vennene" mine som limited profile (ved chatte-funksjonen).. grunnen er at jeg skal lage et album og da vil at disse ikke skal se dette albumet. Men hvordan får jeg dette til? Hvordan kan jeg se hva de som bare har tilgang til limited profile faktisk har tilgang til? Finner det ikke ut og har leita og leita under account og privacy settings.. hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Account -> Privacy Settings -> View Setting -> Preview my profile.

Edit: Men det du har gjort er vel å legge folk i grupper slik at du kan fremstå som offline for gruppen med personer du ikke ønsker å chatte med. Men meg bekjent er det ikke mulig å sørge for at personer ikke kan se et spesifikt fotoalbum. Da må du i så fall blokkere dem helt slik at de ikke får tilgang på noe på din profil (vegg, alle bilder ect).

Endret av 2046
  • 2 uker senere...
Gjest padawan
Skrevet

trykker du Brukerprofil -> Personverninnstillinger -> Tilpass instillinger (finner du midt på ganske langt nede). her må du se på de to øverste seksjonene Ting jeg deler og Ting andre deler. Under Ting jeg deler kan du stille inn hvem som skal se hva av hvert av albumene du har laget. Trykk på linken Rediger personverninnstillinger for fotoalbum for eksisterende bilder for å få opp alle albumene dine mens under Ting andre deler må se på linken Bilder og videoer jeg er tagget i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...