Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken klesbutikk på nett er dere oftest å handler på? Eller titter oftest på hvis dere ikke er så shoppegal som meg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asos, Nelly, Forever21, Ellos og HM! .. men jeg er ganske glad i å shoppe, da! :fnise:

Skrevet

Åå, eg elskar å nettshoppe!

Favorittane er Nelly, H&M, Asos, Shopping4net og beautybay. :popcorn:

Skrevet (endret)

Shopper ikke så ofte ofte over nett, men de jeg oftest er innom er Asos, Topshop, Nelly, H&M, Ellos og Motedronningen :jepp:

Endret av pantera
Skrevet

Synes ikke nettbutikken til H&M er så bra jeg, de har jo nesten ingen ting der? Jeg er for det meste innom nelly, asos og forever21, som også ble nevnt. Har riktignok aldri kjøpt noe, men det er jo gøy å bare se litt.. og sikle.. :fnise:

Er det forresten noen som vet om topshop sender til Norge eller ikke? Jeg mener jeg har bestil derfra for et par år siden, men nå finner jeg ikke Norge i den nedtrekksmenyen, eller er jeg blind?

Skrevet

Når jeg først handler klær på nettet bruker jeg helst disse:

dorothyperkins.co.uk

ebay.com

ebay.co.uk

ellos.no

hm.no

laredoute.no

asos.co.uk

newlook.co.uk

wallis.co.uk

missselfridge.co.uk

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Synes ikke nettbutikken til H&M er så bra jeg, de har jo nesten ingen ting der? Jeg er for det meste innom nelly, asos og forever21, som også ble nevnt. Har riktignok aldri kjøpt noe, men det er jo gøy å bare se litt.. og sikle.. :fnise:

Er det forresten noen som vet om topshop sender til Norge eller ikke? Jeg mener jeg har bestil derfra for et par år siden, men nå finner jeg ikke Norge i den nedtrekksmenyen, eller er jeg blind?

Dei sel ikkje til Noreg lenger.

Var noko med ein mann i Bergen(?) som har patent på namnet TopShop, så dei ikkje kunne etablere butikk her, og sel derfor heller ikkje over nett lenger.

Trur det var slik.

Skrevet

Dei sel ikkje til Noreg lenger.

Var noko med ein mann i Bergen(?) som har patent på namnet TopShop, så dei ikkje kunne etablere butikk her, og sel derfor heller ikkje over nett lenger.

Trur det var slik.

Ah, sant sant. Fikk med meg det, men ikke at det gjaldt nettbutikken også. Jeg som hadde sett meg ut en superfin kjole :tristbla:

Jaja, takk for oppklaringen ihvertfall =)

Skrevet

Bruker for det meste kun nelly, h&m og litt ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...