pixiiie Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Hvilken klesbutikk på nett er dere oftest å handler på? Eller titter oftest på hvis dere ikke er så shoppegal som meg
Cherish Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Asos, Nelly, Forever21, Ellos og HM! .. men jeg er ganske glad i å shoppe, da!
Gjest Raina Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Åå, eg elskar å nettshoppe! Favorittane er Nelly, H&M, Asos, Shopping4net og beautybay.
pantera Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Shopper ikke så ofte ofte over nett, men de jeg oftest er innom er Asos, Topshop, Nelly, H&M, Ellos og Motedronningen Endret 4. februar 2011 av pantera
Linnea Løvetann Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Synes ikke nettbutikken til H&M er så bra jeg, de har jo nesten ingen ting der? Jeg er for det meste innom nelly, asos og forever21, som også ble nevnt. Har riktignok aldri kjøpt noe, men det er jo gøy å bare se litt.. og sikle.. Er det forresten noen som vet om topshop sender til Norge eller ikke? Jeg mener jeg har bestil derfra for et par år siden, men nå finner jeg ikke Norge i den nedtrekksmenyen, eller er jeg blind?
Anglofil Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Når jeg først handler klær på nettet bruker jeg helst disse: dorothyperkins.co.uk ebay.com ebay.co.uk ellos.no hm.no laredoute.no asos.co.uk newlook.co.uk wallis.co.uk missselfridge.co.uk Mvh Yvonne
Gjest Raina Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Synes ikke nettbutikken til H&M er så bra jeg, de har jo nesten ingen ting der? Jeg er for det meste innom nelly, asos og forever21, som også ble nevnt. Har riktignok aldri kjøpt noe, men det er jo gøy å bare se litt.. og sikle.. Er det forresten noen som vet om topshop sender til Norge eller ikke? Jeg mener jeg har bestil derfra for et par år siden, men nå finner jeg ikke Norge i den nedtrekksmenyen, eller er jeg blind? Dei sel ikkje til Noreg lenger. Var noko med ein mann i Bergen(?) som har patent på namnet TopShop, så dei ikkje kunne etablere butikk her, og sel derfor heller ikkje over nett lenger. Trur det var slik.
Linnea Løvetann Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Dei sel ikkje til Noreg lenger. Var noko med ein mann i Bergen(?) som har patent på namnet TopShop, så dei ikkje kunne etablere butikk her, og sel derfor heller ikkje over nett lenger. Trur det var slik. Ah, sant sant. Fikk med meg det, men ikke at det gjaldt nettbutikken også. Jeg som hadde sett meg ut en superfin kjole Jaja, takk for oppklaringen ihvertfall =)
FantasDick Skrevet 9. februar 2011 #12 Skrevet 9. februar 2011 Klær shopper jeg helst på; - Nelly - H&M - ASOS - Forever 21 - Ebay
One Skrevet 9. februar 2011 #13 Skrevet 9. februar 2011 Bruker for det meste kun nelly, h&m og litt ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå