pixiiie Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 OnePiece er jo den nye som er "in" Jeg selv synes dette er usmakelig, og for min del kunne dette være noe jeg kunne hatt på meg de første dagene etter fødselen. Eller noe jeg lå hjemme med når jeg var syk. Men jeg var på byen her om dagen, og da så jeg noen jenter som hadde pyntet seg opp i OnePiece. Hva er deres personlige mening om dette plagget?
Avaleona Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 For min del hører OnePiece til innenfor husets fire vegger, men hva andre går med bryr jeg meg ikke om
nenia Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Synes det begynner å bli veldig gammelt nytt det plagget der nå jeg. Jeg synes plagget er kjekt til bruk innenfor hjemmets fire vegger, når en ser bort i fra at det er meget upraktisk ved dobesøk Utendørs er det strengt fyfy, med mindre du er 6 pår gammel... 3
sunnyside Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Enig! Onepiece hører til hjemme, men absolutt ikke utenfor husets fire vegger. Ser jo ut som de er ute i pysjen!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har sett jente i onezie, + høye prada støvletter på byen. Fail girl, faail.. 1
pixiiie Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har sett jente i onezie, + høye prada støvletter på byen. Fail girl, faail.. Ja det var slik disse staselige jentene jeg så på byen gikk kledd også.
Wombat Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har sett jente i onezie, + høye prada støvletter på byen. Fail girl, faail..
Gjest Linda sofie Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har en rosa onepiece som jeg KUN går med når jeg daffer hjemme. Kunne ikke ha gått med den ut for å kaste papirsøppla en gang,
Appeal Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Det nye som er in? nei, dette er på ingen måte in lengre etter min mening. Ei burde det noengang ha vært det Nei, dette ser man aldri meg i. Har ikke et ønske om å se ut som en forvokst teletubby. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Onepiece er ei sparkebukse for voksne. Intet mindre. Og folk går på det...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Trodde den "moten" var over nå jeg, husker jeg så fjortiser på kjøpesenter med onepice, så jo helt latterlig ut. Forvokste teletubbier! Men han tok jo kaka han voksne mannen jeg så da det nettopp var blitt mote, på norges største kjøpesenter i onepicen sin! Da flirte jeg så ha så det, jeg klarte ikke å holde meg! Onepice er et inneplagg, og kun det.
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har en mørkeblå en fra cubus i fleece-fløyel som fant på salg. Jeg den bruker kun hjemme. Går knapt å henter posten i den.
Fluffe Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Helt grusomt. Men må si det tok kaka da jeg så folk i onepiece på 17mai 1
pantera Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Tenker at OnePiece ikke er like "in" lenger egentlig. Er lenge siden jeg har sett noen gå med det hvertfall... Uansett synes jeg OnePiece kan være godt å gå med hjemme eller lignende. Prøvde min venninnes OnePiece da vi var på telttur og det var bare herlig Men sånn generelt i offentlighet? Neitakk
Roxie-Malone Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Onepiece passer best til småbarn. Er sikkert godt å gå i den en daff søndag, men å betale over 1000 kr for det er bare drøyt!!
Cherish Skrevet 5. februar 2011 #16 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har ingenting i mot onepiece innenfor husets 4 vegger, men aldri om jeg hadde gått slik ute i offentligheten!
cilipili Skrevet 5. februar 2011 #17 Skrevet 5. februar 2011 Hadde ikke gått med dette forferdelig tåpelige plagget under noen omstendighet!
:Galadriel: Skrevet 5. februar 2011 #18 Skrevet 5. februar 2011 Det er ikke min smak, og jeg kommer aldri til å gå til innkjøp av Onepiece.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #19 Skrevet 5. februar 2011 OnePiece er so last year. Og et grusomt plagg. Skjønner ikke hvorfor det ble populært.
rockering Skrevet 5. februar 2011 #20 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har en onepiece, men det er ikke noe jeg er komfortabel i utendørs Det er jo ikke et spesielt pent plagg.. Men jeg bruker den til hjemmebruk når jeg skal slappe av, eller til å sove i om gradene på soverommet er farlig nært 10 grader..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå