Rufus Skrevet 24. oktober 2003 #1 Skrevet 24. oktober 2003 Hei... Mener at jeg for en stund siden leste her på forumet at det var noen av dere som hadde litt varianter over taco...Har søkt i forumet, men kan ikke finne det igjen :oops: Samboer´n er veldig gla i taco, men jeg begynner og bli litt lei - så jeg lurte på om noen hadde noen spennende varianter jeg kunne prøve i kveld???
Gjest care Skrevet 24. oktober 2003 #2 Skrevet 24. oktober 2003 Jo, du kan lage butterdeig og stek så kjøttdeig med taco i. Ha så nachos på med ost. Spises med en god saltat til...det er kjempegodt :blunke:
Gjest Poirot Skrevet 24. oktober 2003 #3 Skrevet 24. oktober 2003 Legg tacokjøttdeig i lag med nachcips, gjerne også med hakket øk og tomat. Ha over ost, og gratiner til osten er smeltet. mmmm
Rufus Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2003 Nachos, ja....det er godt!! :D Det er jammen lenge siden jeg har spist.... Poirot sin versjon høres også veldig god ut :D - tror nok en av disse står på menyen i kveld.... Men tar gjerne mot flere forslag, altså - jeg har spist "vanlig taco" leeenge nå.....
Edie Skrevet 24. oktober 2003 #5 Skrevet 24. oktober 2003 Legg tacokjøttdeig i lag med nachcips' date=' gjerne også med hakket øk og tomat. Ha over ost, og gratiner til osten er smeltet. mmmm[/quote'] Hvor mange grader? Hørtes godt ut, men jeg må ha alt av matlaging inn med mokkaskje..
Gjest Poirot Skrevet 24. oktober 2003 #6 Skrevet 24. oktober 2003 Tja... 200 i ca 10 minutter? Så lenge osten smelter spiller det egentlig ingen rolle.
Redhead Skrevet 24. oktober 2003 #7 Skrevet 24. oktober 2003 Har blitt så fristet av dette at jeg har kjøpt nachos, tacokrydder, tacosaus, rømme, parika, løk, maiskorn.... I morra kveld blir det nachos m. tilbehør gratinert i ovnen! :D
Pusekatt Skrevet 25. oktober 2003 #8 Skrevet 25. oktober 2003 En annen smart vri på tacos er å bruke kyllingkjøtt i små strimler istedetfor kjøttdeig. Blir litt annerledes, og veldig godt!
Edie Skrevet 25. oktober 2003 #9 Skrevet 25. oktober 2003 Tja... 200 i ca 10 minutter? Så lenge osten smelter spiller det egentlig ingen rolle. Oki. Takk! Skal driste meg til å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå