Spesial Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Synes jeg ser en svak strek der, men er usikker på om den teller som positiv! Er 13 dpo i dag.. Edit: testen ble tatt i går kveld. Tok en ny i dag tidlig, men den ble negativ! :/ Endret 4. februar 2011 av Spesial
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Jeg syns jeg ser den svake streken også Test igjen i morgen (gjerne med clearblue)! Vil nok tippe du er gravid
Spesial Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2011 Jeg syns jeg ser den svake streken også Test igjen i morgen (gjerne med clearblue)! Vil nok tippe du er gravid Takk for svar Synes d bare er så rart med at den testen jeg tok i dag tidlig ble helt blank! Kanskje den første var mer sensitiv enn den andre? Skal teste igjen i morgen
Gjest Ruccola Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg testet 12 dpo og fikk sterkere strek på den jeg fikk den kvelden, enn den jeg tok morgenen etter på 13 dpo. Så det er ikke alltid morgenurin er det beste tror jeg, selv om det er anbefalt. Kommer vel mye an på hvor mye man har drukket på forhånd også vil jeg tro. Men jeg også ser to streker, selv om jeg syns det kanskje er en misfarving på venstresiden av streken der? (Altså at streken ikke er rett, men klumpete på venstresiden. men mulig det er bildet som lyver) Ta en ny test du, gjerne i en periode du ikke har drukket noe særlig på en stund
Spesial Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2011 Jeg testet 12 dpo og fikk sterkere strek på den jeg fikk den kvelden, enn den jeg tok morgenen etter på 13 dpo. Så det er ikke alltid morgenurin er det beste tror jeg, selv om det er anbefalt. Kommer vel mye an på hvor mye man har drukket på forhånd også vil jeg tro. Men jeg også ser to streker, selv om jeg syns det kanskje er en misfarving på venstresiden av streken der? (Altså at streken ikke er rett, men klumpete på venstresiden. men mulig det er bildet som lyver) Ta en ny test du, gjerne i en periode du ikke har drukket noe særlig på en stund Streken er rett, men det er noen "klumper" på den ene siden av testen, altså den er liksom litt trykket ned. Men streken er veldig veldig tynn! Klarer ikke se helt hva slags farge det er på den.. Fikk to helt like sånne tester med forskjellig urin i går. (en om morgenen og en om kvelden). Jeg passet på å ikke drikke noe i natt, selvom jeg var tørst. Og det første jeg gjorde i dag tidlig var å gå på do og teste.. Testen ble HELT negativ denne gangen! Enten så lyver testen eller kroppen min meg skikkelig nå
Gjest Sus Scrofa Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Har du noen symptomer da? Du må oppdatere her når du har tatt ny test. Spennende!
Spesial Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2011 Har du noen symptomer da? Du må oppdatere her når du har tatt ny test. Spennende! Ja, brystene har blitt større, og de er ømme. I dag tidlig ble jeg skikkelig kvalm og måtte legge meg ned på badgulvet. Det ga seg etter 5 min, da. Og så kjenner jeg litt stikkinger og sånn i mage-området. For ca en uke siden hadde jeg veldig store smerter i underlivet (sånn at jeg ikke klarte å sitte en gang). Vet ikke om det kan ha vært et symptom på graviditet.. Har også litt ømhet i korsryggen til tider. Ingen blødninger, og mensen skulle vært her i går! Er redd for at jeg kanskje bare er kjemisk gravid, i og med at testen var negativ i dag. Skal holde dere oppdatert!
Spesial Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2011 Oppdatering: Jeg er IKKE gravid! Jeg fikk mensen et par dager etter jeg la ut dette innlegget..
Britt Banditt Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Det var synd Tenkte faktisk på denne tråden tidligere i dag! Lykke til på neste PP
Spesial Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2011 Det var synd Tenkte faktisk på denne tråden tidligere i dag! Lykke til på neste PP Tusen takk Vi har egentlig ikke startet prøvingen helt enda, men hopper av i svingen- så det er fortsatt en liiiten mulighet! Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå