Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #1 Skrevet 24. oktober 2003 Er det vanlig å få en bekreftelse fra kirken? Vi spurte om vi fikk det, men de sa vi ikke trengte å kontakte de før til våren igjen for videre detaljer. Kan vi være sikre på at alt går i orden da?
Arwen Skrevet 24. oktober 2003 #2 Skrevet 24. oktober 2003 Er det vanlig å få en bekreftelse fra kirken? Vi spurte om vi fikk det' date=' men de sa vi ikke trengte å kontakte de før til våren igjen for videre detaljer. Kan vi være sikre på at alt går i orden da?[/quote'] Det fikk vi også beskjed om, man kan jo bare ringe etter noen dager (eller stikke innom) for å dobbeltsjekke at alt er i orden.
@shygirl@ Skrevet 29. oktober 2003 #3 Skrevet 29. oktober 2003 Vi fikk beskjed om de ikke hadde lagt ut noen "avtalebok" for så langt fram i tid, så de skrev det ned på en lapp... En stund etterpå ringte vi tilbake å fikk bekreftet det, så jeg er enig med Arwen der... Jeg er fortsatt usikker på om de klarer å få det ned på riktig plass når de legger ut den kalenderen for neste år, så vi kommer nok til å ringe noen ganger til for å sjekke at reservasjonen er grei...
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Sørg for å være sikre, det er mitt hete tips... De hadde nemlig slettet både oss og de som kom etter oss... Så jeg sørger for å ringe dit omtrent hver måned, og spørre om hva som helst bare for å være sikker på at vi fremdeles står der.
Arwen Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg skal ringe til våren og sjekke jeg, er jo ikke en veldig populær dato vi har valgt så..
tuji Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 Sørg for å være sikre, det er mitt hete tips... De hadde nemlig slettet både oss og de som kom etter oss... Så jeg sørger for å ringe dit omtrent hver måned, og spørre om hva som helst bare for å være sikker på at vi fremdeles står der. Å hjælp! Glad jeg ikke er sekretær på menighetskontoret
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #7 Skrevet 29. oktober 2003 De kan skylde seg selv, når de sletter folk, bare fordi det er en vikar som har mottatt bestillingen, og man får beskjed om at man ikke kan stole på vikaren..... *nemlig*
momo Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Vi fikk bekreftelse i posten i dag, av både Hamardomen og Hamar kirkekontor. Men bekreftelse på prest til vielsen fra Elverum kirkekontor får vi ikke før til våren. :D
jea Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 vi får ikke noe bekreftelse,har sjekket innimellom att vi står booket !!
Gjest MrsL Skrevet 29. oktober 2003 #10 Skrevet 29. oktober 2003 Vi har fått samme beskjed som mange andre her, men jeg ringte og fikk det bekreftet da jeg ble hjemsøkt av mareritt om at kirken var låst og presten reist på ferie den dagen vi sto klare på kirketrappa
tuji Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 De kan skylde seg selv, når de sletter folk, bare fordi det er en vikar som har mottatt bestillingen, og man får beskjed om at man ikke kan stole på vikaren..... *nemlig* Jada, men hver måned? :o
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #12 Skrevet 30. oktober 2003 Tar ingen sjanser. Hadde ringt dem hver uke om det hadde passet meg. *stoler ikke på noen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå