cherry blossomed. gone. Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har kjøpt triology nypekjerneolje etter tips fra dere her, men den lukter tre? Skal den lukte sånn? og hvordan virker det? Bygger det nye hudceller lixom? Er det bedre enn krem eller skal en bruke krem i tillegg?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Vet ikke om jeg synes den lukter tre, men kanskje litt? Lukter ikke spesielt godt i hvert fall. Jeg bruker den under krem (det som funker for meg er trilogy vital et-eller-annet om natta, og A-creme om dagen). Mulig det holder å bare bruke oljen om natta f eks. Jeg drypper noen dråper på fuktig ansikt, hvis huden er tørr synes jeg det er vanskelig å fordele oljen.
Honesty Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Den lukter litt pussig, ja. Men Age Proof-serumet lukter BLYANT. Jeg takler ikke lukta i det hele tatt, og det er mer tyktflytende, og gir heller ikke særlig fukt til huden. Jeg bruker Rosehip-oljen under kremen både dag og natt. Jeg bruker også krem fra Trilogy.
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Jeg synes den lukter...frityrolje. Og spraytoneren lukter bare høgg. Jeg bruker oljen i tørt ansikt, under krem både morgen og kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå