Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg skal få ny mobil og slal velge mellom HTC desire og HTC desire Z. men hva er forskjellen på de? og hvem er best?? har lest litt rundt om de men ser ikke ut til å finne ut så mye. er det noen som vet hvordan disse er?

Jeg er på utforsker stadiet så for meg så trenger ikke alt og være for topp. jeg er glad i å ta bilder ellers så skriver jeg SMS og ringer. har lyst til å surfe mer på tlf siden jeg ofte er på farten. kansje ha mulighet til musikk men ikke must da jeg har mp3 spiller også :P

for i mine øyne er de helt like. bortsett fra at den ene har flipptastatur den andre ikke...... liker jo tastatur men du får jo det på begge uansett forskjellen da er jo bare taster eller berøringsskjermen.

noen som kan hjelpe meg litt på vei??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg skal få ny mobil og slal velge mellom HTC desire og HTC desire Z. men hva er forskjellen på de? og hvem er best?? har lest litt rundt om de men ser ikke ut til å finne ut så mye. er det noen som vet hvordan disse er?

Jeg er på utforsker stadiet så for meg så trenger ikke alt og være for topp. jeg er glad i å ta bilder ellers så skriver jeg SMS og ringer. har lyst til å surfe mer på tlf siden jeg ofte er på farten. kansje ha mulighet til musikk men ikke must da jeg har mp3 spiller også :P

for i mine øyne er de helt like. bortsett fra at den ene har flipptastatur den andre ikke...... liker jo tastatur men du får jo det på begge uansett forskjellen da er jo bare taster eller berøringsskjermen.

noen som kan hjelpe meg litt på vei??

Det kan hjelpe veldig å Google "HTC desire vs HTC Desire Z" men det er så:-)

Jeg gjorde det, og et av svarene som kom var følgende:

Ville gått for DZ. har den selv og er kjempe fornøyd!

Fordeler med dz:

Bedre batteritid

Raskere prosessor / bedre grafikk

Nyeste htc sense

Fysisk tastatur (helt konge hvis du feks skal spille emulatorspill)

Fysisk kameraknapp

Bakdeler med dz:

Tyngre og tykkere

Hvis du er bekymret over å ødelegge tastaturet er det jo bare å kjøpe en forsikring..

men hvis du behandler det bra skulle det ikke være noe problem.

Du kan forresten bruke skjermtastatur på DZ hvis du vil.

Skrevet (endret)

veier mest på den ja :) takk for svar.

har googlet og lest masse på nett men det er for det meste proffer som kommenterer. jeg ville gjærne høre hva andre hadde og si om den også.

Endret av JP86
  • 3 uker senere...
Skrevet

HTC Desire. Meeeegt fornøyd.

Skrevet

Du kan sammenligne på amobil.no. Der har de grundige tester på alle telefoner :)Hver gang jeg kjøper meg ny telefon så går jeg dit! ikke at det er stå ofte da, men jeg leser mye der og veldig informativt.

Skrevet

endte opp med Desire Z og er kjempefornøyd :)

Skrevet

Nyeste htc sense

Fysisk kameraknapp

Men mange av oss HTC-brukere har gått bort fra HTC Sense, vi bruker heller Launcher Pro :tongue:

Jeg har "fysisk kameraknapp" på min Desire, som er den optiske kula.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen flere som har meninger om HTC Z? Er veldig intressert i å lese brukerenes mening og ikke bare en fyr som har hatt mobilen i noen timer.

Vurderer å kjøpe den på mandag, da jeg har lyst på en mobil med tastatur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...