Honesty Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Jeg finner ikke ut av det i farten: Hva er portoen hos Sigma dersom man bare har tenkt å kjøpe én børste (til ansiktet)?
Yasi Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 USPS Express Mail International: $29.95 USPS First-Class Mail International Package: $3.12
Honesty Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2011 OK, det var ikke så ille. Jeg vil vel helst ha MAC (snobb...), men MAC har ikke en sånn børste jeg vil ha, så da får det bli Sigma.
Yasi Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Det kommer vel også litt an på vekten på kosten vil jeg tro Jeg bestilte en øyenskyggekost for litt siden og da betalte jeg 3.12 i porto Men uansett så er portoen helt overkommelig. MAC er bra, men det er Sigma også :D Du vil sikkert bli fornøyd
Honesty Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2011 Jeg bestilte F80, Flattop Synthetic Kabuki, tiltenkt mineralfoundation. MAC #130 funker bra, men er bitteliten, så det gidder jeg ikke til hverdagsbruk, og 187/188 er for mye til mineralfoundation, synes jeg.
Yasi Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Høres bra ut Er ikke så veldig stor fan av F80 kosten, men jeg tror vel jeg er den eneste som ikke liker den ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå