Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva betyr det at en kreditt konto blir ført tilbake til opprinnelig vilkår? jeg måtte ut med et større beløp to måneder siden siden det hadde gått til inkasso. Jeg har hatt kortet sperret, betyr opprinnelige vilkår tilbake til nomalt, men fremdeles sperret eller betyr det at kortet nå er åpent for bruk igjen? jeg ser at det nå står at jeg har så og så mye disponibelt, før sto det 0.

Men på postbanken sine sider står det at det fremdeles er sperret, kontofon sier det samme. Jeg vet jeg kan prøve i minibank, men jeg er så utålmodig siden jeg skal booke en reise snart. Men regner vel med det er sperret siden kontofonen sier det?

Endret av Lilasc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring banken og hør:)

Skrevet

Ja jeg kunne det, men fikk også satt ned gjelden idag 3 måneder frem så jeg tenkte kanskje det ikke var så lurt å ringe dem, jeg får vel bare vente til imorgen og se om jeg får tatt ut noe i minibanken, bare for å sjekke og heller ta ut senere før jeg reiser så de ikke sier jeg må betale fullt beløp igjen :sjenert:

Skrevet

Hvis du får kortet sperret fordi det går til inkasso så burde du kanskje ikke ha kredittkort i det hele tatt?

• Liker 1
Skrevet

Hvis du får kortet sperret fordi det går til inkasso så burde du kanskje ikke ha kredittkort i det hele tatt?

Høres absolutt ut som Ts er av de som bør tjene kronene først ja.....

Skrevet

Enig,men jeg vil dra den lengre....da reiser man ikke på ferie.

Skrevet

Enig,men jeg vil dra den lengre....da reiser man ikke på ferie.

Enig!

Skrevet

Hva betyr det at en kreditt konto blir ført tilbake til opprinnelig vilkår? jeg måtte ut med et større beløp to måneder siden siden det hadde gått til inkasso. Jeg har hatt kortet sperret, betyr opprinnelige vilkår tilbake til nomalt, men fremdeles sperret eller betyr det at kortet nå er åpent for bruk igjen? jeg ser at det nå står at jeg har så og så mye disponibelt, før sto det 0.

Men på postbanken sine sider står det at det fremdeles er sperret, kontofon sier det samme. Jeg vet jeg kan prøve i minibank, men jeg er så utålmodig siden jeg skal booke en reise snart. Men regner vel med det er sperret siden kontofonen sier det?

Her har nok banken overtatt igjen slik at du følger ordinære betingelser for nedbetaling av kredittgjeld, men de har sannsynligvis sperret kortet for opplåning. Tviler på at de vil innvilge deg kreditt på en stund pga. dårlig historikk.

Gjest Normalfordeling
Skrevet (endret)

Ja jeg kunne det, men fikk også satt ned gjelden idag 3 måneder frem så jeg tenkte kanskje det ikke var så lurt å ringe dem, jeg får vel bare vente til imorgen og se om jeg får tatt ut noe i minibanken, bare for å sjekke og heller ta ut senere før jeg reiser så de ikke sier jeg må betale fullt beløp igjen :sjenert:

Sånn jeg tolker det så har du fått satt ned betalingsbeløp pr. mnd og så har du tenkt å bruke kredittkortet når du skal reise?

Altså. Da har du ikke lært noe som helst. Du har ikke penger til å betale det du skal, men bruke penger på en reise vil du.

Jeg håper for din del at kredittkortet er sperret for videre bruk og det kun er nedbetaling av gjeld som gjelder.

Endret av Normalfordeling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...