Gjest syk Skrevet 24. oktober 2003 #1 Skrevet 24. oktober 2003 Tror jeg da.. Er i allefall veldig sikker. Jeg har symptomer som; Vondt i hodet :cry: Masse slim i hals og svelg Rennende nese :evil: Trøtt og slapp Null energi Svimmel Småkvalm Lite matlyst, og så plutselig veldig matlyst Hva bør jeg gjøre annet enn å hvile fra meg denne "sykdommen"?? Jeg må være på jobb, ingen kan jobbe for meg (er min egen sjef, og er alene i butikken min) Bør jeg spise mat eller la være? Jeg drikker mye te og vann... Tar mye c-vitaminer..
Gjest sunshine-t Skrevet 24. oktober 2003 #2 Skrevet 24. oktober 2003 prøv å spis litt is. det hjelper i halsen og drikk masse jaffal!!! viss du er usikker, så burde du ringe legen din. og du! god bedring!! :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2003 #3 Skrevet 24. oktober 2003 Ut fra symptomene du beskriver høres det ut som en kraftig forkjølelse, men jeg er IKKE lege. Du bør spise hvis du klarer det, du trenger energi når du er syk, hønsesuppe er bra mat å spise, den er bevist virksom mot forkjølelse. I tillegg drikk masse og ta febernedsettende hvis du har feber.
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #4 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har faktisk ikke vondt i halsen min denne gangen. Jeg har litt slim som kommer opp i ny og ne (spesielt om morgenen) men ellers er jeg ganske fin i halsen.. Men takk for svaret!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå