AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hva skjer med at Ap sender en fatso til å debattere for de tiltakene de har gjort for å bedre kostholdet til nordmenn? Det sier seg jo selv at det de snakker om ikke fungerer, når ikke de som lager reglene klarer å følge dem engang. Nøkkelhullsmerket var visst et kjeeeempefint tiltak. Kjipt de stempler Grændis med det da... "Vi trenger ikke gjøre det billigere, men lettere for forbrukerne å spise sunt". Føkk it...
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Jepp, han ap-politikeren har ikke helt skjønt ting sjøl. Og nøkkelhullet er en merkeordning med store svakheter etter min mening. Likte forøvrig debatten da!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Det er en svakhet at befolkningen ikke klarer å fatte at trening + vedlikeholdsinntak eller under er veien å gå. MEN DE ER FAEN SÅ DUMME. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Skjerp dere, dere trenger ikke å være så jækla pendos'er at dere kaller andre for feite. Jeg hater ordet "feit", bruk overvektig, eller tjukk, men hold dere unna f ordet. Og nei, jeg er ikke overvektig, men jeg har vært det, og kan ikke fordra at folk bruker et så stygt ord, PERIOD!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå