Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Babyen min er nå 1 mnd gammel og han sover fremdeles stort sett hele tiden. Han våkner hver 3-4 time og sluker en pupp. Så tar jeg han med på stellebordet og skifter på han og koser litt. Når vi er ferdige med det så sovner gutten igjen og sover til neste pupp. Sånn går dagene... Får jo såvidt se gutten. Hihi...

Nyter det jo, men er det virkelig normalt?

Hører jo alle steder om babyer som griner hele tiden. Min har bare grenet en gang og det var når han ble for varm i bilstolen sin.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/538603-baby-som-sover-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også en sånn sovebaby da jeg fikk min første, og klarte jo å bekymre meg for om hun sov for mye. Lurte på om hun virkelig kunne utvikle seg normalt når hun aldri var våken, liksom. Det viste seg at hun var ganske frampå motorisk, og etterhvert også tidlig med språkutviklingen. Tydeligvis er det sunt å være uthvilt baby :ler:.

Sier som imli: nyt det. Når jeg tenker tilbake hadde jeg ekstremt mye tid til alt spedbarnsmødre ikke rekker. Jeg var aldri trøtt og sliten, fikk gjort vanvittig mye "fornuftig". Og det er jo deilig å savne babyen sin når h*n sover :hjerte:.

Annonse

Babyen min er nå 1 mnd gammel og han sover fremdeles stort sett hele tiden. Han våkner hver 3-4 time og sluker en pupp. Så tar jeg han med på stellebordet og skifter på han og koser litt. Når vi er ferdige med det så sovner gutten igjen og sover til neste pupp. Sånn går dagene... Får jo såvidt se gutten. Hihi...

Nyter det jo, men er det virkelig normalt?

Hører jo alle steder om babyer som griner hele tiden. Min har bare grenet en gang og det var når han ble for varm i bilstolen sin.

Veldig normalt! :) Sånn var min baby og! Hun er nå 2 mnd, og begynt å bli mer våken, men sover enda mye! Vi må bare nyte det! :)

• 7 år senere...
19 minutter siden, Kathrine_1986_ skrev:

Min er helt totalt forskjellig fra dette! Min er våken og gråt mye. Vi skaffet oss drømmesauen på comfybaby. Det hjalp mye på sovingen. Endelig en baby som sover 😍

Vi får satse på at det har løst seg for TS, i og med at tråden ble opprettet i 2011...

Anonymkode: 0849d...2d8

• Liker 3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...