Gå til innhold

Ringen er for liten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet gifteringene i går! Vi er begge kjempefornøyde - de er så fine! Det er bare et problem. Jeg prøvde min ring i butikken og den passet fint. Men da min samboer skulle prøve sin da han kom hjem, fikk han den nesten ikke på! Han greier å presse den over knoken, men den er ubehagelig trang å ha på. Og når han skal ta den av må vi være to....! Det er ingen annen mulighet enn at de må ha gitt ham en for liten ring. Skal ringe dem senere i dag. Men ringen er jo gravert - kan man likevell få en større ring da? Får man en ny ring, eller lager de den gamle større - og hva med inngraveringen? Feilen må jo være deres. Det er umulig for en knoke å vokse så mye på tre dager!

(Skal som sagt ringe dem senere i dag og spørre dem - men ville likevell høre hva dere andre sier - når ekspeditrisen prøvde ringstørrelsen på ham, så gled jo ringen så lett som bare det over knoken...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

De kan selvsagt utvide den ringen du allerede har fått, det er ikke noe problem. Mulig inngraveringen forsvinner, men da kan de jo bare gjøre det på nytt. Dette er jo tydeligvis en feil begått av gullsmeden, så akkurat dette burde de ta på sin kappe synes jeg.

Skrevet

Selvfølgelig vil de rette opp feilen uten at dere må betale for det.Gå tilbake med ringen med EN gang.

icon_smile.gif Pusseluskan

Skrevet

Jeg har utvidet min ring to størrelser. Det tok ca en time og var helt gratis! (Mestergull)Ingenting forsvant av inngravering og jeg ble veldig fornøyd!!!

Gjest *Perser*
Skrevet

det er de som har gjordt feil! så om graveringen forsvinner så fikser de det icon_smile.gif

det kommer til å gå bra icon_smile.gif fortell hvordan det gikk?

klem fra12

Skrevet

Hei! Takk for svar alle sammen!

Ringte til dem nå, og de sa at vi bare skulle ta med oss ringen så skulle de ordne det. Samboeren min kan ikke før lørdag, men da skal han dra dit selv og ordne det. Satser på at det går bra. Det var godt å høre at det går ann å utvide ringer. Men hvordan greier de det da uten at graveringen ødelegges? Glemte å spørre...

Skrevet

Tror ikke de får det til uten at graveringen blir ødelagt. Vi fikk iallfall beskjed om at det var litt vanskelig... Men de graverer jo selvsagt på nytt etterpå, så det går bra.12

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

For en tid tilbake beklaget jeg meg over at gifteringen til min samboer var for liten. Vel jeg tenkte jeg skulle fortelle dere hvordan det gikk (i tilfelle noen av dere vil komme i en liknende situasjon). Han gikk og leverte den til tilpasning. Ca. en uke senere dro jeg for å hente den. Så at graveringen var fortsatt der, men ikke så tydelig som tidligere. Dette må bety at de har hva skal jeg si "slipt" den større. Men ettersom teksten da ikkke har blitt visket helt ut så har de ikke skrevet den på nytt. Dette gjør egentlig ikke noe, for man kan likevell tydelig se hva som står der. Graveringen er bare ikke så dyp som den først var (om dere forstår hva jeg mener). Jeg spurte om de hadde esken, men den hadde de ikke...? Slikt tok de ikke vare på! (Heldigvis hadde jeg en mye penere en hjemme - men likevell) Så fikk jeg beskjed om at jeg egentlig burde ha betalt for dette her da! Ble litt paff - det må jeg innrømme. Ekspedistrisen fortsatte med å si at de jo alltid var så påpasselig med å finne riktig størrelse på gifteringer - så slikt skulle ikke skje. Jeg svarte at jeg husket at hun hadde vært svært nøye med dette da vi var der først for å kjøpe ringene - det var bl.a. derfor vi ble så lei oss da det viste seg at ringen likevell ikke passet. Ja det fikk gå for denne gangen da...svarte hun. Men noen eske fikk jeg altså ikke med - bare en papirpose å ha den i. Men uansett - så ble enden god. Ringen passer nå perfekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...