Bubblerock Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Til dere som skal gifte seg eller har giftet seg på tinghuset! Skal dere ha/ hadde dere brudebukett? Lurer på om jeg skal ha det eller ikke...
Varsio Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har ikke giftet meg der, men en venninne har. Hun hadde iallefall brudebukett Så om du vil ha, så syns jeg du skal ha
Fru Filifjonka Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hva har tinghuset med saken å gjøre? Hvis du vil ha brudebukett så går du for brudebukett. Hvis ikke så går det fint uten også. Det er tross alt deres dag! Endret 3. februar 2011 av Fru Filifjonka
fruBeist Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde ikke bukett, men vurderte en håndleddsblomst. Men det ble ikke det heller.
FruN Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes det hører hjemme om du ønsker det Men det er ikke rart på noen måte, vet om flere som har hatt det
katt1 Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde brudebukett Og forlovere og brudgom en blomst i jakka.
Tullepia Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Til dere som skal gifte seg eller har giftet seg på tinghuset! Skal dere ha/ hadde dere brudebukett? Lurer på om jeg skal ha det eller ikke... Ikke tenk på hva andre gjør eller ikke. Gjør det slik DU vil! 1
Furstina Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Jag gifte mig på tingsretten och hade en väldigt enkel brudekjole, till den hade jag en bukett - en som floristen kallade för förloverbukett. Den var ganska liten men mycket fin och passande. En brudbukett hade blivit lite för stor tycker jag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå