AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hva smaker ei mus, altså vagina, jentetissen eller hva man liker å kalle det? Sitter jo her med ei mus mellom beina, men er ikke myk nok. Noen som er og som har slikket seg selv?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Du vet, det går fint an å smake uten å måtte bøye seg ned... Det er safter liksom, de sitter ikke fast mellom beina... 1
HopelessFear Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Er jo bare å stikke en finger ned og smake på den det. Smaker udefinerbart, men det smaker ikke noe ille. (I hvert fall i følge meg, men det burde ikke være fasit. )
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Du har vel fingre? Inget problem og smake på seg selv da vel?
QueenPenelope Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Bruk fingrene, eller sug han etter at han har vært inni deg Smaker slettes ikke vondt, men klarer ikke beskrive smaken. Er liksom ingen matvarer som kommer i nærheten
Henkie Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 ... Det er safter liksom, de sitter ikke fast mellom beina... He, he..den var god Til saken: har smakt på 6-8 stk. Alle forskjellig, men alle godt. Litt sånn lettsalta :-) 1
Gjest Sommertid Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Det smaker ikke så mye synes jeg. Jeg har smakt både meg selv og andre jenter og har aldri synes at smaken er ekkel i vertfall Du kan jo bare ta en finger ned dit og smake selv om du virkelig lurer Endret 3. februar 2011 av Sommertid
Henkie Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Lettsalta? Tja, hva skal man si :-) Anyway; yummy
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Reker! Hmm.. smaker og lukter det reker så bør du ta en tur til gynekologen, tror jeg. Som de andre sier - bruk fingeren og smak da vel.
runekki Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 (endret) . Endret 9. februar 2011 av runekki
I Grosny Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Bruk fingrene, eller sug han etter at han har vært inni deg Smaker slettes ikke vondt, men klarer ikke beskrive smaken. Er liksom ingen matvarer som kommer i nærheten Har du smakt østers?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Du må ha veldig korte armer, hvis du ikke rekker med til tissen med hendene..
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Rå friske hasselnøtter? (Sånne grønne rett fra treet)
Spekulur Skrevet 4. februar 2011 #16 Skrevet 4. februar 2011 Det er noen ekstra gode rødviner hvor beskrivelsen er - som varmt duftende kvinnekjønn. Helst bouqueten vi snakker om da, så kanskje off topic.
Gjest Fiskebrygga Skrevet 4. februar 2011 #18 Skrevet 4. februar 2011 Hmm, litt vanskelig finne noe å sammenligne det med, men det må være noe fiske-relatert evt. skalldyr.
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #19 Skrevet 4. februar 2011 Aldri kjent fiskesmak eller lukt. Salt, ja, men ikke fisk. En sjelden gang litt svette, men ren frisk svette, og det smaker jo også salt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå