AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg prøver å legge inn et bilde øverst på bloggen mi på blogg.no. Men bildet blir firedoblet, bortover..... hvordan forandre det slik at det bare er ett bilde på overskriften, evt om det kan bli større etc? Jeg skjønner ikke bæret. Håper noen vet
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Mener du i headeren, altså øverst på bloggen? Bildet ditt er nok for lite, standard på blogg.no tror jeg er 950 pixler bredt. Du må enten bruke et bilde som er 950 pixler bredt, eller gjøre ditt bilde så bredt. Uten å ødelegge bildet ved å strekke det, så kan du legge det på f.eks. ensfarget bakgrunn og gjøre det 950px bredt i paint, photoshop e.l. hvis det er veldig høyt og du vil beholde høyden, huk av for "behold høyden" eller hva det nå er som står der.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Takk Ja jeg mener i headeren. Jeg skal prøve å forandre pixelstrl, får håpe jeg får det til Men ensfarget bakgrunn?? Må man være datageni for å lage skikkelig blogg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå