Gå til innhold

Bryllupsnatten!

Fremhevede innlegg

Gjest marthe87
Skrevet

Tittelen sier vel det meste...

Personlig var bryllupsnatten min litt skuffende. Jeg giftet meg med verdens beste mann i mars fjor, men etter en bryllupsfest som varte til langt på natta, og litt for mye alkohol innabords ble ikke bryllupsnatten like romantisk som jeg hadde sett for meg...

Hvordan opplevde dere gifte her inne bryllupsnatten?

I wanna know!

Hilsen nyskjerrigmor!

Videoannonse
Annonse
Gjest marthe87
Skrevet

TS her! Denne tråden hører kanskje mer hjemme under bryllupstråden, men sex er jo en naturlig del av bryllupsnatten, derfor postet jeg her :sjenert:

Skrevet (endret)

Dette er jo 20 år siden men jeg mener å huske at vi kræsjet i vannsenga totalt utmattet begge to. Hadde vel igrunnen ikke planlagt den store seksuelle utfoldelsen denne natta, så jeg ble ikke skuffet i det hele tatt. Hadde ingen forventninger om noe stor romatikk denne natta.

Red: Men det ble champis på senga neste formiddag - og der ble vi resten av den dagen :gjeiper:

Endret av Havbris
Skrevet

Vi la oss kl halv seks og sovna med en gang hodet traff puta. Våknet rundt halv tolv og gav hverandre morgengaver før vi gikk ut til de gjestene som bodde samme sted som oss :) Akkurat slik jeg hadde forventet! Sex kan man ha andre netter, det var viktigere for oss å ha en skikkelig fest med venner og familie.

Skrevet

Har ikke noe å komme med som svar da jeg ikke er gift men jeg har et spørsmål til hvis det er lov.

Har skjønt at mange brudepar ikke har sex på bryllupsnatten da de er altfor slitne etter fest, men jeg skjønner ikke helt hvordan dere klarer å holde fingrene av fatet i løpet av dagen når partneren er så fin som de er.

Noen som har snikt seg bort for en kjappis under kaffisangen? :fnise:

Skrevet

Å, det bringer som mange minner!! :gjeiper:

Det ble ingen kos/kjappis da:

1- broren (som er skikkelig partyløve) var "passed out" på rommet mannen og jeg skulle sove i... Alle tre sovet greit den natt! :gjeiper:

2- mannen måtte reise tilbake til norge dagen etter + var forkjølet...

3- jeg hadde mens...

Så ja, vi hadde det moro vi!! hheheheeh!!! Nei da, vi tok det opp igjen i etterkant... Det viktigste var å feire dagen vår med familie og venner... Kos kanvi ha som det passer for oss... :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...