cilja Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tør påstå at sønnen min stort sett er en grei go fredelig kar, som unngår trøbbel. Han er populær og har gode venner og mange bekjente. Han er åtte år og kom hjem fra skolen i dag og fortalte at en gutt som er to år eldre enn ham hadde sagt stygge ting til han, slengt lua hans avgårde og tuklet med busskortet hans. Dette forsatte på bussen. Sønnen min kjenner denne gutten godt, og de var en tid gode venner. Sønnen min var lei seg og irritert over hendelsen. Som forelder, hva hadde dere gjort?
Gjest imli Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Ingenting? Du kan nesten ikkje forfølgje alle som plagar ungane dine. Det er sjølvsagt noko anna viss dette blir noko som gjentar seg. Endret 3. februar 2011 av imli
kaprifolen Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Gjort det min far gjorde, forklart at noen mennesker fortjener ikke høflig atferd, og at noen ganger er det lov til å be noen gi faen. Lært ungen min å ikke la seg tråkke på. Og forklart at den vittigste måten å takle slike folk på er å outsmarte de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå