AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hva synes du om programmet i seg selv? Er oppfatningene til det norske folk riktige om hverandre? Hva mener dere om det som har blitt vist i programmene? ..Tror veldig mye stemmer bra! Har ledd utrolig godt i gjennom de timene, men synes ofte at de velger feile folk som representerer "folket". At Daniel Hamnes fra Paradise Hotel, for eksempel, skal stå der og representere Oslofolket må jeg le litt av. Det viser ikke akkurat den beste siden og det beste uttrykket av Oslofolket, gitt. Hva mener dere ?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Har samme oppfatninger som blir vist og sagt, egentlig.
Kråkesaks Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes programmet er morsomt, men ikke kjempemorsomt. Å bekrefte eller avkrefte fordommer er bare gøy, men ser ikke vitsen med de tingene Solveig driver med. 1
Gjest Raina Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Tykkjer det er eit heilt genialt og underhaldande program. Og fordommane mine har stemt ganske godt hittil vertfall. Gledar meg til mitt folkeslag, sunnmøringane, skal i ilden. Og så er jo Truls berre kjempeskjønn då! Solveig kunne eg greidd meg fint uten. Endret 3. februar 2011 av Raina 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 De har vært flinke til å finne de "riktige" folkene da, gruer meg til mitt folkeslag Østfoldingene kommer. Tenker med gru på hva de har funnet. Truls er jo kjempesøt og morsom. Solveig kunne jeg ha klart meg uten, ser ikke helt poenget med det hun driver med, er mest pinlig.
Tears.of.the.Sun Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Jeg syns at det er et flott program Og Truls Svendsen er en veldig morsom fyr med en ekte humor. Om det stemmer det som blir sagt er veldig vanskelig å svare på, fordi alt stemmer jo med noen. Men det er ikke sånn at alle de som skal representere landsdelen eller byen, er god nok til å si noe om hele befolkningen. Som f.eks. disse gutta fra Paradise Hotel. Jeg håper ikke alle fra Oslo er "koselige rasshøl" eller hva det var, men jeg tror at veldig mange er av den oppfatningen ja.
Gjest Linda sofie Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 De har vært flinke til å finne de "riktige" folkene da, gruer meg til mitt folkeslag Østfoldingene kommer. Tenker med gru på hva de har funnet. Truls er jo kjempesøt og morsom. Solveig kunne jeg ha klart meg uten, ser ikke helt poenget med det hun driver med, er mest pinlig. Hadde de ikke funnet 2 gutter fra paradise hotel?! Hvis jeg ikke husker feil.
Roxie-Malone Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Synes det er en morsom og kul serie! Truls er så herlig!
Rotehøna_21 Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Syns det er kjempe artig jeg. Truls er en artig type. Og fordommene stemmer også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå