AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Er litt lei av Decleor Hydra Floral masken. Kunne tenke meg noen tips om andre gode masker som gir god fuktighet. Selv har jeg funnet en fra Nuxe. Vil påstå at denne er like god som hydra floral sin. Denne kan man legge rundt øynene også. Gir masse fukt. Kan også sove med den. Men kunne tenke meg å prøve noen andre også. Så tips i vei :-)
Melll Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Er litt lei av Decleor Hydra Floral masken. Kunne tenke meg noen tips om andre gode masker som gir god fuktighet. Selv har jeg funnet en fra Nuxe. Vil påstå at denne er like god som hydra floral sin. Denne kan man legge rundt øynene også. Gir masse fukt. Kan også sove med den. Men kunne tenke meg å prøve noen andre også. Så tips i vei :-) MD Moisture Defense maske! Suuper! Huden blir silkemyk etterpå. Inneholder glykol-syre så den jobber med urenheter og er anti-rynke i tillegg til masse fukt
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 MD Moisture Defense maske! Suuper! Huden blir silkemyk etterpå. Inneholder glykol-syre så den jobber med urenheter og er anti-rynke i tillegg til masse fukt hvordan er det å bruke denne hvis man ikke bruker MD-produkter til vanlig?
Lykkelitenen Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Green people sin Vita Min Mask <3 Brukte Decleor før jeg begynte å bruke denne og kommer garantert til å holde meg til denne fremover. Elsk! Omtale av den finner du her om du vil lese mer.
Melll Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 hvordan er det å bruke denne hvis man ikke bruker MD-produkter til vanlig? Ikke noe problem, kan fint kombineres med andre produkter Såklart vil du få best effekt hvis du bruker md sine produkter i tillegg, men kan fint brukes alene! Er kjempegod uansett
PepsiMax Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Ikke noe problem, kan fint kombineres med andre produkter Såklart vil du få best effekt hvis du bruker md sine produkter i tillegg, men kan fint brukes alene! Er kjempegod uansett Hvor får man kjøp den? hva koster den?
Yasi Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Hvor får man kjøp den? hva koster den? Du får kjøpt den her blant annet Koster rundt 200,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå