Gå til innhold

Pris på brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har kjøpt brudekjole.. hva har dere betalt for den? Da tenker jeg på kun kjolen, ikke slør undertøy etc..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kom på 8500 uten tilpassing.

Det er en Modecakjole. Jeg synes den er råfin.

Desverre ligger den ikke ute på noen nettsider så jeg får ikke vist den frem :cry:

Skrevet

1500.-

Jeg får den sydd og kjøpte kun stoffet, men med tilbehør blir den mye mer! :blunke:

Skrevet

Har betalt kr. 6000,- for den, for den var på salg. Er strålende fornøyd med kjøpet! :D Har dessverre ikke noe bilde å vise frem, for den ligger ikke ute på nettet.

Skrevet

Min kommer på 1400. Er veldig fornøyd med både pris og kjole! Det lønner seg å shoppe litt rundt hvis du vil spare penger. Synes personlig at det er litt drøyt å betale over 10.000 for en kjole man skal bruke en dag, men selvfølelig får du jo da en kjole som er prima kvalitet. Men kjolen min er fortsatt et fint merke og en brøkdel av hva den ville kostet i butikk (har kjøpt den over nettet - kan gjerne gi opplysninger hvis du vil)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en Modecakjole

Hva slags modell er det?

Gjest Anonymous
Skrevet

JEg betalte 9990,- for kjolen min ny.

Fikk den til den prisen like før den steg til 11900,-. Solgte den brukt for 6000,- uten diskusjon på prisen ;)

Skrevet

Da jeg kjøpte kjole kjøpte jeg den over nettet fra USA. Gjett om jeg var nervøs for at den ikke skulle passe....

Kjolen kostet 1800,- (inkludert sending og alt), og jeg fikk den tilpasset meg i sysalong her hjemme for 500,-

Altså 2300,- totalt for en ny brudekjole som jeg visste at kostet 8700,- i brudebutikk her hjemme!

Så det lønner seg å surfe litt på nett :D

Skrevet
Smilet skrev:

Det er en Modecakjole

Hva slags modell er det?

Det er en 2003 modell, men det ligger ikke ute på hjemmesiden til Modeca

Skrevet

Jeg kjøpte min Modecakjole brukt, og betalte 3500.

Skrevet

Jeg kjøpte min Maggie Sottero kjole for 11 000 kr i brudesalong, tilpassing kommer i tillegg :D

Skrevet

Har akkurat bestilt Olympia fra Maggie Sottero og skal gi 11500 kr. Dette er inkludert tilpasning (håper og tror jeg i alle fall!)

Skrevet

Det fryyyder meg å si at min kjole (som jeg får sydd - syinga er gratis :) ) kommer på den nette sum av kr. 700,-!!

Skrevet

Jeg har betalt 5000kr inkl slør for kjolen min.Helt ny!..Samme kjole som arwen

Skrevet

Har betalt 10500,- for min brudekjole - tilpassing kommer i tillegg. Min heter Pronovias Daifa og kan sees på denne siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...