AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #22 Skrevet 4. februar 2011 Hot, men ja hun var penere før og hun har et passelig tomt blikk. Angelina Jolie og hennes intense blikk! <3
Stefan Skrevet 4. februar 2011 #23 Skrevet 4. februar 2011 Hun oser sex og er helt klart hot, men det er noe som sørger for at jeg allikevel ville foretrukket mange av disse kjendisbabene framfor henne. Kanskje fordi hun har gått langt i å kopiere Angelina Jolie, og ikke lykkes? Angelina har en mystikk, trygghet, modenhet og sensualitet Megan ikke er i nærheten av. I tillegg vil jeg si at det jeg ser av Angelinas personlighet glatt overgår Megans. Sistnevnte er dog ung, og kan lære med alderen.
runekki Skrevet 4. februar 2011 #24 Skrevet 4. februar 2011 (endret) . Endret 17. februar 2011 av runekki
Gjest HunterLady Skrevet 4. februar 2011 #25 Skrevet 4. februar 2011 Det har vel kanskje vært litt fokus på tomlene til Megan Fox, men bortsett fra det så virker hun jo ganske flott ... kanskje ikke helt heldig med alle filmroller, men man kan jo ikke alltid styre utfallet der. Man skal jo jobbe også. Artister og kjendiser er nå uansett produkter. Cheers! -runekki ;-) Huffda. :S Googla det nylig. Ikke vært helt heldig der nei. Men noen skavanker har vel alle!
Yasi Skrevet 4. februar 2011 #26 Skrevet 4. februar 2011 Jeg synes ikke Megan Fox er den nye Angelina. For det første så ligner de ikke og for det andre så har ikke hun skuespillertalent som du sier. Ingen kan bli den nye Angelina Signerer den! Selv om jeg synes Megan Fox er smallvakker, kan hun aldri ta plassen til Angelina Jolie.
Lillemeg25 Skrevet 4. februar 2011 #27 Skrevet 4. februar 2011 Med fare for å høres utrolig snobbete ut, så føler jeg at Megan Fox er en sånn dame som trailersjåfører runker etter; alt fra tatoveringene, til det opererte ansiktet, trutmunnen og blikket som er helt og fullstendig *tomt* må virke ufattelig avtennende på menn med et visst ressursnivå. Det er trashy, påtatt og falsk, det er ingenting ved henne som tilsier at hun har andre (og interessante) sider å vise frem. Dét i seg er ufattelig usexy, og jeg innbiller meg at menn synes det samme. (Nå mener jeg ikke at trailersjåfører automatisk faller under kategorien "ressurssvak", absolutt ikke - det er ment som en grov generalisering basert på det populære bildet man gjerne har av nettopp denne gruppen ) Nei.. Denne dama har ingenting på Audrey Tautou, Juliette Binoche, Kate Winslet og tusenvis av andre kvinner som innehar en kombinasjon av faktisk talent, sensualitet, karisma og intelligens. Fox mangler alt. Og selv om jeg ikke er noen utpreget Angelina-fan, så har hun definitivt en utstråling og en mystikk ved seg som ikke lar seg kopiere, uansett hvor likt man tatoverer seg eller hvor mye restylane man sprøyter inn i leppene sine. Man trenger ikke å være lastebilsjåfør for å synes hun er hot. Jeg har mange kompiser som synes hun er sikkelig heit og er drømmedama. Å ingen av de er lastebilsjåfør. Jeg synes også hun er hot! Hun er smellvakker og kunne dødd for å sett ut som ho. Men Angelina slår alle ned i støvlene.
Vargen Skrevet 4. februar 2011 #28 Skrevet 4. februar 2011 Jeg sier Not. Det blir for mye plastaktig Hollywood-utseende. Null sjarm eller utstråling, og et relativ tomt blikk. Har bare sett henne i 1 film (Transformers), og der virket hun temmelig plast-aktig, overflatisk, og dum som et brød. Og ikke minst spilte hun den der "overlegen-pen-dame-som-er-så-ufattelig-klar-over-hvor-pen-og-uoppnåelig-hun-er"-rollen, som er fullstendig turn-off for meg, både på film og i virkeligheten. Nei takk, hun er ikke min tekopp. Hilsen Vargen! 2
HedvigR Skrevet 4. februar 2011 #29 Skrevet 4. februar 2011 Hun er egentlig fantastisk pen, men jeg klarer ikke å like utseendet hennes pga. uttrykket hun har i 90% av bildene.. Hvis hun hadde smilt litt mer og ikke prøvd å se så bitchy ut hadde jeg nok likt henne mye mer!
Gjest Linda sofie Skrevet 4. februar 2011 #30 Skrevet 4. februar 2011 Hun er egentlig fantastisk pen, men jeg klarer ikke å like utseendet hennes pga. uttrykket hun har i 90% av bildene.. Hvis hun hadde smilt litt mer og ikke prøvd å se så bitchy ut hadde jeg nok likt henne mye mer! Som sagt så synes jeg hun er veldig pen men fremstår som litt overlegen.
Gjest Dainty Skrevet 4. februar 2011 #32 Skrevet 4. februar 2011 Man trenger ikke å være lastebilsjåfør for å synes hun er hot. Jeg har mange kompiser som synes hun er sikkelig heit og er drømmedama. Å ingen av de er lastebilsjåfør. Jeg synes også hun er hot! Hun er smellvakker og kunne dødd for å sett ut som ho. Men Angelina slår alle ned i støvlene. Nå mente jeg jo ikke at det måtte være trailersjåfører spesifikt. Det var, som presisert, en generalisering. For å dra en ny generalisering, så tror jeg ikke f.eks. menn med mastergrader i fransk drømmer om en date med frøken Fox. Men hvem vet, jeg kan jo ta feil
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #34 Skrevet 4. februar 2011 Som sagt så synes jeg hun er veldig pen men fremstår som litt overlegen. Jeg må innrømme jeg også hadde vært litt overlegen dersom jeg hadde vært så vakker! Nå kjenner jeg selvsagt ikke dama da, så jeg skal ikke fastslå noe som helst. Men jeg tenker dersom hun skal være så vakker og attpåtil ikke være litt overlegen, så bli hun jo "overkjørt" av alle menn Bare en tanke... Selv om jeg absolutt synes vakre kvinner som er jordnære er noe av det vakreste som finnes
womenwomen Skrevet 4. februar 2011 #35 Skrevet 4. februar 2011 Hvis man søker henne opp på google kommer det opp bilder av henne slik hun så ut før. Herregud så nydelig hun var! Virkelig vakker. Hun er pen enda men som har blitt sagt var hun penere før. Jeg føler Megan Fox er en jente man enten hater eller elsker. Synes mange hater henne. Vet ikke hvorfor men. Har du ikke hørt ordtaket : Dont hate me because I`m beautiful ? Det er faktisk slik ofte i virkeligheten . Alle snakker om at hun var så mye penere før . Har dere tenkt på at damen kanskje begynner å bli eldre nå og derfor ikke ser ut som en 20 åring lenger ? Alltså helt naturlig endring. Men hun kommer alltid til å være vakrere enn gjennomsnittet , uansett hvor gammel hun blir . Vakre mennesker eldes vakkert også - vanligvis .
Gjest Linda sofie Skrevet 4. februar 2011 #36 Skrevet 4. februar 2011 Har du ikke hørt ordtaket : Dont hate me because I`m beautiful ? Det er faktisk slik ofte i virkeligheten . Alle snakker om at hun var så mye penere før . Har dere tenkt på at damen kanskje begynner å bli eldre nå og derfor ikke ser ut som en 20 åring lenger ? Alltså helt naturlig endring. Men hun kommer alltid til å være vakrere enn gjennomsnittet , uansett hvor gammel hun blir . Vakre mennesker eldes vakkert også - vanligvis . Hun er bare 24 da. Men ja jeg synes hun var penere før men herregud hun er jo pen nå også.
Rød Heltinne Skrevet 4. februar 2011 #37 Skrevet 4. februar 2011 Regner med at folk har sett "before and after" av Megan.
CafeLatte Skrevet 4. februar 2011 #38 Skrevet 4. februar 2011 Verste av alt er at hun er så ung, hun er vel ikke mer en 24 år. Hun ser eldre ut nå enn hva hun gjorde før. Ser fakktisk ut som hun er rundt 30, dumme kjerring. Hun var helt nydelig før da hun var NATURLIG.
womenwomen Skrevet 4. februar 2011 #39 Skrevet 4. februar 2011 Hun er bare 24 da. Men ja jeg synes hun var penere før men herregud hun er jo pen nå også. Selv om hun blir 50 eller 60 år gammel - vil folk som kjenner henne fortsatt se at det er Megan Fox og kjenne henne igjen . Selv om det er lenge siden de har sett henne . Så er hun jo den samme - uansett hvor gammel hun blir .Ansiktstrekkene vil man kjenne igjen , og øynene . Selv om hun kanskje får litt rynker eller legger på seg litt som 50 - 60 åring . Så det er ikke sant at skjønnheten falmer med årene - den bare endre og modner seg litt : )
Gjest Linda sofie Skrevet 4. februar 2011 #40 Skrevet 4. februar 2011 Selv om hun blir 50 eller 60 år gammel - vil folk som kjenner henne fortsatt se at det er Megan Fox og kjenne henne igjen . Selv om det er lenge siden de har sett henne . Så er hun jo den samme - uansett hvor gammel hun blir .Ansiktstrekkene vil man kjenne igjen , og øynene . Selv om hun kanskje får litt rynker eller legger på seg litt som 50 - 60 åring . Så det er ikke sant at skjønnheten falmer med årene - den bare endre og modner seg litt : ) Har heller ikke sagt noe på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå