Gå til innhold

Megan Fox

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Hun var liksom DEN sexbomba når hun slo igjennom og mange spådde henne til å bli den nye Angelina.

Men hva skjedde? Virker som hun har sunket betraktelig i popularitet, uansett om hun fortsatt er smellvakker.

Jeg merker selv at jeg ikke liker henne lenger, og skjønner egentlig ikke hvorfor. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har blitt for tynn!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Plast og manglende utstråling.

• Liker 3
Skrevet

For mange plastiske operasjonar.

Ho som var så utruleg pen, ser jo berre heilt rar ut no.

Gjest HunterLady
Skrevet

For mange plastiske operasjonar.

Ho som var så utruleg pen, ser jo berre heilt rar ut no.

Har hun det?

Hører folk sier det, men jeg ser virkelig ingen store endringer.

Skrevet

Synes hun er super hot jeg da. Bryr meg ikke om hun har operert seg. Hvem i Hollywood har ikke det liksom? Eneste Jeg vet er at hun har fikset på leppene. Skal selvfølgelig være enig at hun var penere før men jeg syns hun fortsatt er flott og sexy.

Skrevet

Hunterlady, jeg er nysgjerrig på hvor din avatar er fra, og hvem hun er? :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hunterlady, jeg er nysgjerrig på hvor din avatar er fra, og hvem hun er? :)

Det er selveste Kate Moss! Mitt moteikon!:)

Google henne på svart-hvitt bilder, så finner du det.

Skrevet

Hun er nydelig, og ved å se på barnebildene her så ser dere at det faktisk er medfødt.

Skrevet

Aaaaah, vakre miss moss!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvis man søker henne opp på google kommer det opp bilder av henne slik hun så ut før. Herregud så nydelig hun var! Virkelig vakker. Hun er pen enda men som har blitt sagt var hun penere før.

Jeg føler Megan Fox er en jente man enten hater eller elsker. Synes mange hater henne. Vet ikke hvorfor men.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hun er nydelig, og ved å se på barnebildene her så ser dere at det faktisk er medfødt.

Hun er mydelig ja. Hun har på en måte misselook. Kunne vært med i Miss Universe eller noe lignende. :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Hun har jo spilt i en del flopper i det siste, og i motsetning til Angelina Jolie så mangler hun skuespillertalent. Det finnes vel grenser for hvor lenge man kan flyte på utseende da.

Fremdeles aktuell/populær som modell da, sist i undertøyskampanje for Armani: http://static.poponthepop.com/images/gallery/megan-fox-armani-bra-and-panties_450x327.jpg

Kanskje en smule for tynn nå for min smak, men synes hun er veldig vakker.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hun har jo spilt i en del flopper i det siste, og i motsetning til Angelina Jolie så mangler hun skuespillertalent. Det finnes vel grenser for hvor lenge man kan flyte på utseende da.

Fremdeles aktuell/populær som modell da, sist i undertøyskampanje for Armani: http://static.poponthepop.com/images/gallery/megan-fox-armani-bra-and-panties_450x327.jpg

Kanskje en smule for tynn nå for min smak, men synes hun er veldig vakker.

Jeg synes ikke Megan Fox er den nye Angelina. For det første så ligner de ikke og for det andre så har ikke hun skuespillertalent som du sier. Ingen kan bli den nye Angelina :)

Skrevet

Er ikke særlig begeistret. Jeg har sett et par bilder der hun ser litt mer avslappet og naturlig ut, og innrømmer mer enn gjerne at hun kan se svært så pen ut. Trist hun ofte dukker opp seende ut som "Trackside Tracy", også kjent som "oppblåsbar dukke".

She's fast

She's mean

And she swallows clean!

• Liker 2
Skrevet

Med fare for å høres utrolig snobbete ut, så føler jeg at Megan Fox er en sånn dame som trailersjåfører runker etter; alt fra tatoveringene, til det opererte ansiktet, trutmunnen og blikket som er helt og fullstendig *tomt* må virke ufattelig avtennende på menn med et visst ressursnivå. Det er trashy, påtatt og falsk, det er ingenting ved henne som tilsier at hun har andre (og interessante) sider å vise frem. Dét i seg er ufattelig usexy, og jeg innbiller meg at menn synes det samme.

(Nå mener jeg ikke at trailersjåfører automatisk faller under kategorien "ressurssvak", absolutt ikke - det er ment som en grov generalisering basert på det populære bildet man gjerne har av nettopp denne gruppen ;))

Nei.. Denne dama har ingenting på Audrey Tautou, Juliette Binoche, Kate Winslet og tusenvis av andre kvinner som innehar en kombinasjon av faktisk talent, sensualitet, karisma og intelligens. Fox mangler alt. Og selv om jeg ikke er noen utpreget Angelina-fan, så har hun definitivt en utstråling og en mystikk ved seg som ikke lar seg kopiere, uansett hvor likt man tatoverer seg eller hvor mye restylane man sprøyter inn i leppene sine.

• Liker 3
Skrevet

Enig i den som skrev at hun har en misselook. En slags trashy miss world, kanskje. Hun er jo på ingen måte stygg, men det er hundre andre kvinner jeg synes er langt finere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...