Livets datter Skrevet 24. oktober 2003 #1 Skrevet 24. oktober 2003 Men hvor? Og hvilke titler har dere? Er det noen som kan anbefale noen? Jeg mener ikke filmer med blod, gørr og innvoller som renner ut, men sånne psycho-thrillere eller overnaturlige fenomener. Jeg vil bli skremt!!!
Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #2 Skrevet 24. oktober 2003 Absolutt beste jeg har sett på lenge er disse: The Cube The Others Begge er lite gørrete, men utrolig skumle på det psykologiske plan og har ovveraskende slutter.. Jeg er ALDRI redd på kino, men på The Cube var jeg det! Suz
chimp Skrevet 24. oktober 2003 #3 Skrevet 24. oktober 2003 Fearless Vampire Killers el Vampyrenes natt - regi Roman Polanski. Sharon Tate og Roman Polanski i to av hovedrollene. Syns den er den ultimate parodi på en Dracula-film! Ble slaktet av kritikerne, men har allikevel oppnådd kult-status!!!
Gjest lurven Skrevet 24. oktober 2003 #4 Skrevet 24. oktober 2003 the others kan jo anbefales veldig bra
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #5 Skrevet 24. oktober 2003 Den danske "Nattevakten" er skikkelig psykologisk! På TV i kveld kommer "Arlington Road". Kanskje ikke så veldig spennende, men av den type film som i hvert fall gjør meg irritert over slemme mennesker. (Lever meg litt mye inn i filmen!). Hilsen Lille meg
Ingeborg Skrevet 24. oktober 2003 #6 Skrevet 24. oktober 2003 Danske "siste time" (tror den heter det) skremte i hvert fall meg grundig...
Livets datter Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2003 The Others og The Ring *grøsser* Sett begge. Bra filmer, men gav meg ikke det helt store grøsset!
Arwen Skrevet 24. oktober 2003 #9 Skrevet 24. oktober 2003 Sett begge. Bra filmer, men gav meg ikke det helt store grøsset! :o Pysete meg var vettskremt da jeg så the ring. Har hørt at den japanske versjonen skal være verre en den amerikanske..
Gjest Meg Skrevet 24. oktober 2003 #10 Skrevet 24. oktober 2003 "villmark" og " Blair Witch Project" da...? Har ikke turt å se dem selv, men de skal visst være bra :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #11 Skrevet 24. oktober 2003 The Wall.... Filmen jeg aldri fikk sett....
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #14 Skrevet 24. oktober 2003 Ble kjemperedd av "The exorcist" da jeg så den for 10 år siden.. (og det var den sensurerte versjonen..) Og norske "Villmark", for den ble liksom så sannsynlig i og med at det foregikk i kjente omgivelser/situasjoner..
Livets datter Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #15 Skrevet 24. oktober 2003 "villmark" og " Blair Witch Project" da...? Neeeh, for pyser!
philippa starck Skrevet 24. oktober 2003 #16 Skrevet 24. oktober 2003 Blair Witch Project er den desidert skumleste filmen jeg noengang har sett!!!! The Ring var ikke SÅ ekkel, egentlig, jeg blir mest skremt av filmer som kan virke litt mer sannsynlige.
Livets datter Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #17 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg grøsser av Rosemary's Baby. DEN tror jeg ikke jeg har sett!
Dødspingvinen Skrevet 24. oktober 2003 #18 Skrevet 24. oktober 2003 The Others, Ghost Ship, Donnie Darko(om du vil ha en som er mer merkelig enn skummel), The Sixth Sense etc. Og Hurra!!!! Andre enn meg som har hørt om Vampyrenes Natt! Elsker scenen med Draculas homofile sønn og Roman Ler like mye hver gang.
Dødspingvinen Skrevet 24. oktober 2003 #19 Skrevet 24. oktober 2003 Glemte å slenge inn "Red Dragon". Skikkelig bra film, særlig om man likte Nattsvermeren. Her er den flotte forhistorien.
chimp Skrevet 24. oktober 2003 #20 Skrevet 24. oktober 2003 The Others, Ghost Ship, Donnie Darko(om du vil ha en som er mer merkelig enn skummel), The Sixth Sense etc. Og Hurra!!!! Andre enn meg som har hørt om Vampyrenes Natt! Elsker scenen med Draculas homofile sønn og Roman Ler like mye hver gang. The sixth sense var en utrolig bra film.....overraskende slutt!!! Vampyrenes natt omtaler jeg i bynelsen av tråden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå