Gå til innhold

~ Skrekkfilmer, jeg vet dere finnes ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvor? Og hvilke titler har dere?

Er det noen som kan anbefale noen? Jeg mener ikke filmer med blod, gørr og innvoller som renner ut, men sånne psycho-thrillere eller overnaturlige fenomener.

Jeg vil bli skremt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt beste jeg har sett på lenge er disse:

The Cube

The Others

Begge er lite gørrete, men utrolig skumle på det psykologiske plan og har ovveraskende slutter.. :wink:

Jeg er ALDRI redd på kino, men på The Cube var jeg det!

Suz

Skrevet

Fearless Vampire Killers el Vampyrenes natt - regi Roman Polanski.

Sharon Tate og Roman Polanski i to av hovedrollene. Syns den er den ultimate parodi på en Dracula-film! Ble slaktet av kritikerne, men har allikevel oppnådd kult-status!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den danske "Nattevakten" er skikkelig psykologisk!

På TV i kveld kommer "Arlington Road". Kanskje ikke så veldig spennende, men av den type film som i hvert fall gjør meg irritert over slemme mennesker. (Lever meg litt mye inn i filmen!).

Hilsen Lille meg

Skrevet

Danske "siste time" (tror den heter det) skremte i hvert fall meg grundig...

Skrevet
The Others og The Ring *grøsser*

Sett begge. Bra filmer, men gav meg ikke det helt store grøsset!

Skrevet

Sett begge. Bra filmer, men gav meg ikke det helt store grøsset!

:o Pysete meg var vettskremt da jeg så the ring. Har hørt at den japanske versjonen skal være verre en den amerikanske..

Skrevet

"villmark"

og " Blair Witch Project" da...?

Har ikke turt å se dem selv, men de skal visst være bra :roll: :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

The Wall....

Filmen jeg aldri fikk sett.... :kvalm:

Skrevet

Jeg grøsser av Rosemary's Baby.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ble kjemperedd av "The exorcist" da jeg så den for 10 år siden.. (og det var den sensurerte versjonen..)

Og norske "Villmark", for den ble liksom så sannsynlig i og med at det foregikk i kjente omgivelser/situasjoner..

Skrevet
"villmark"

og " Blair Witch Project" da...?

Neeeh, for pyser! :ler:

Skrevet

Blair Witch Project er den desidert skumleste filmen jeg noengang har sett!!!! The Ring var ikke SÅ ekkel, egentlig, jeg blir mest skremt av filmer som kan virke litt mer sannsynlige.

Skrevet
Jeg grøsser av Rosemary's Baby.

DEN tror jeg ikke jeg har sett!

Skrevet

The Others, Ghost Ship, Donnie Darko(om du vil ha en som er mer merkelig enn skummel), The Sixth Sense etc.

Og Hurra!!!! Andre enn meg som har hørt om Vampyrenes Natt! Elsker scenen med Draculas homofile sønn og Roman :ler: Ler like mye hver gang.

Skrevet

Glemte å slenge inn "Red Dragon". Skikkelig bra film, særlig om man likte Nattsvermeren. Her er den flotte forhistorien.

Skrevet
The Others, Ghost Ship, Donnie Darko(om du vil ha en som er mer merkelig enn skummel), The Sixth Sense etc.

Og Hurra!!!! Andre enn meg som har hørt om Vampyrenes Natt! Elsker scenen med Draculas homofile sønn og Roman :ler: Ler like mye hver gang.

The sixth sense var en utrolig bra film.....overraskende slutt!!!

Vampyrenes natt omtaler jeg i bynelsen av tråden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...