Gjest Fluffy Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 får jeg pappaperm når kona er midlertidig ufør ? Prøver å finne svar , men har ikke funne det rette
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Hva har du tenkt å ha i denne permen? 1
Gjest Krizzy Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Det er ikke noe som heter midlertidig ufør lengre. Har hun arbeidsavklaringspenger eller varig uføre?
Gjest fluffy Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Det er ikke noe som heter midlertidig ufør lengre. Har hun arbeidsavklaringspenger eller varig uføre? Det va rart , hu sa u va midlertidig ufør . Det er vel avklarings penger da , for varig ufør er d ikke . hu holder på å prøve jobbe gjennom nav for å se om hu har helse til å gå tilbake til full stilling . Og d er uten lønn , sikker avklaring penger ja .
Gjest Krizzy Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Det va rart , hu sa u va midlertidig ufør . Det er vel avklarings penger da , for varig ufør er d ikke . hu holder på å prøve jobbe gjennom nav for å se om hu har helse til å gå tilbake til full stilling . Og d er uten lønn , sikker avklaring penger ja . Ja, da har du rett på fedrekvote dersom du har jobbet 6 av 10 månedene før permisjonen
Gjest fluffy Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Hva har du tenkt å ha i denne permen? Fridager med lønn tid m mitt barn så jeg syns jeg og fortjener . Ikke min skuld at kona er ufør
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Fridager med lønn tid m mitt barn så jeg syns jeg og fortjener . Ikke min skuld at kona er ufør En helt vanlig A4-perm, altså?
Gjest fluffy Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Ja, da har du rett på fedrekvote dersom du har jobbet 6 av 10 månedene før permisjonen Mange takk
Gjest fluffy Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Ja, da har du rett på fedrekvote dersom du har jobbet 6 av 10 månedene før permisjonen Med lødd
Gjest fluffy Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Ja, da har du rett på fedrekvote dersom du har jobbet 6 av 10 månedene før permisjonen med lønn ?
Kråkesaks Skrevet 3. februar 2011 #13 Skrevet 3. februar 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Jeg minner også om at innlegg på dialekt eller sms-språk ikke er tillatt. Kråkesaks, moderator. 1
Gjest fluffy Skrevet 3. februar 2011 #15 Skrevet 3. februar 2011 Ja, ti uker med lønn Det va svar eg håpet å finne Mange takk
Gjest Krizzy Skrevet 3. februar 2011 #16 Skrevet 3. februar 2011 Det va svar eg håpet å finne Mange takk Bare hyggelig Det står nok noe om det i vedtaket for foreldrepenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå