Gå til innhold

Pappa perm

Anbefalte innlegg

Skrevet

får jeg pappaperm når kona er midlertidig ufør ?

Prøver å finne svar , men har ikke funne det rette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du tenkt å ha i denne permen?

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe som heter midlertidig ufør lengre. Har hun arbeidsavklaringspenger eller varig uføre?

Skrevet

Det er ikke noe som heter midlertidig ufør lengre. Har hun arbeidsavklaringspenger eller varig uføre?

Det va rart , hu sa u va midlertidig ufør . Det er vel avklarings penger da , for varig ufør er d ikke . hu holder på å prøve jobbe gjennom nav for å se om hu har helse til å gå tilbake til full stilling . Og d er uten lønn , sikker avklaring penger ja .

Skrevet

Det va rart , hu sa u va midlertidig ufør . Det er vel avklarings penger da , for varig ufør er d ikke . hu holder på å prøve jobbe gjennom nav for å se om hu har helse til å gå tilbake til full stilling . Og d er uten lønn , sikker avklaring penger ja .

Ja, da har du rett på fedrekvote dersom du har jobbet 6 av 10 månedene før permisjonen :Nikke:

Skrevet

Hvorfor spør du ikke på Nav?

Skrevet

Hva har du tenkt å ha i denne permen?

Fridager med lønn ;) tid m mitt barn så jeg syns jeg og fortjener . Ikke min skuld at kona er ufør

Skrevet

Fridager med lønn ;) tid m mitt barn så jeg syns jeg og fortjener . Ikke min skuld at kona er ufør

En helt vanlig A4-perm, altså?

Skrevet

Ja, da har du rett på fedrekvote dersom du har jobbet 6 av 10 månedene før permisjonen :Nikke:

Mange takk :)

Skrevet

Med lødd :)

Skrevet

med lønn ?

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. Jeg minner også om at innlegg på dialekt eller sms-språk ikke er tillatt.

Kråkesaks, moderator.

• Liker 1
Skrevet

Ja, ti uker med lønn ;)

Det va svar eg håpet å finne :)

Mange takk ;)

Skrevet

Det va svar eg håpet å finne :)

Mange takk ;)

Bare hyggelig :Nikke:

Det står nok noe om det i vedtaket for foreldrepenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...