Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker egentlig Biotherm sin Deo Pure kremdeodorant. Nå trenger jeg en ny en og lommeboka er ikke enig i å kjøpe denne.

Jeg er altså på jakt etter en billig deodorant. Helst en med lite/diskret duft og antiperspirant.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermica, fåes kjøpt på apoteket :) Husker ikke helt om den jeg bruker er antiperspirant, men den finnes i to forskjellige typer.

Skrevet

Jeg liker Vaseline Intensive Care. Det er den eneste deodoranten utenom Biotherm som ikke gir meg ekstrem kløe. Jeg får også kløe av deo-krystall.

Skrevet

Jeg liker deodorant-stift/sticken fra dove, og forsåvidt også nivea sine deodoranter

Skrevet

veseline intesiv care sin vanlige (ikke alovera) funker for meg også, det er den eneste av "billig" variantene som funker for meg, den varer lengst.. de andre begynner å lukte svette med en gang :P jeg bruker også bioterm sin når jeg har råd.. den er jo best! :jepp:

Skrevet

Landlord har en deo som faktisk ikke er så aller værst! Lukter godt og holder seg hele dagen. Billig er den også, under 20kr såvidt jeg husker. Kan kjøpes på Rema :) Helt greit til nødens bruk.

Skrevet

Jeg bruker Dove sine. Liker best den grønne og den gule. Synes de har god antiperspirant-effekt, lukter lite (men godt) og lager ikke merker på klærne.

Skrevet

Deodorantene til Biotherm er det ofte kampanjepris på (130 kr.) da er det fint å kjøpe en 2-3 stykker, deo må man jo ha uansett, akkurat som tannkrem og såpe.

Skrevet

Landlord har en deo som faktisk ikke er så aller værst! Lukter godt og holder seg hele dagen. Billig er den også, under 20kr såvidt jeg husker. Kan kjøpes på Rema :) Helt greit til nødens bruk.

Skulle til å anbefale den jeg og; kjøpte den i nøden en gang, når Clarins\ en var tom..og jammen funker den som bare det! Kostet vel knapt en tier hvis eg ikke husker feil.

Skrevet (endret)

Virker som det er mye bra i matbutikken:)

Liker best Garnier (den rosa for sensitiv hud) nå. Sambo elsker Änglemark og Neutral.

Endret av Rexina
Skrevet

Jeg liker Garnier Minerals serien. drøy i bruk, og lukter ganske ikke så stramt som noen kan gjøre. Jeg liker best den lilla, "extra dry" tror jeg den heter. Også ganske fornøyd med "fresh" som er i samme serie :)

Skrevet (endret)

Palmolive sin rosa er knallbra og billig :) jeg har brukt biotherm før, men etter jeg prøvde denne har jeg ikke kjøpt biotherm igjen faktisk :) den røde er også bra! og begge lukter nam!

Endret av Goldilocks
  • Liker 1
Skrevet

Euroshopper sin deo funker helt fint!

Skrevet

Jeg bruker alltid Neutral sin, den lukter ingenting:) og den funker bra

Gjest Harriet
Skrevet

Deodorantene til Biotherm er det ofte kampanjepris på (130 kr.) da er det fint å kjøpe en 2-3 stykker, deo må man jo ha uansett, akkurat som tannkrem og såpe.

Men det er stor forskjell på 130 og 20 kroner. Jeg brukte også Biotherm tidligere - men har det siste året kun kjøpt Vaseline Intentensive Care sin ... den er akkurat like god. Man trenger ikke kaste pengene ut vinduet.

Skrevet

den er akkurat like god. Man trenger ikke kaste pengene ut vinduet.

Jeg er nok ikke enig i at den er akkurat like god. Biotherms deodoranter selger by the dollars over hele verden og vinner eller er høyt opp på all verdens tester av deo i moteblader.

Men fint at du synes at VIC er like god :-) ikke noe galt i det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også vanvittig glad i Neutral sin. Lukter null og niks og funker! :)

Gjest Harriet
Skrevet

Jeg er nok ikke enig i at den er akkurat like god. Biotherms deodoranter selger by the dollars over hele verden og vinner eller er høyt opp på all verdens tester av deo i moteblader.

Men fint at du synes at VIC er like god :-) ikke noe galt i det.

Ja, jeg vil faktisk gå så langt som å si at den er litt bedre. Jeg sykler til jobb hver dag og turen til jobb tar 50 min rask sykling. Allikevel holder det å dusje hjemme før jeg starter - på jobb tar jeg bare på meg tørre klær - har aldri vært så mye som antydning til lukt.

Skrevet

jeg bruker first price sin.den er helt topp.holder hele dagen og er luktfri.

Skrevet

Jeg bruker egentlig Biotherm sin, men en gang gikk jeg tom, og glemte å kjøpe ny før parfymeriene stengte. Da endte jeg opp med å kjøpe denne, og jeg har ikke kjøpt Biotherm siden! På meg fungerer den akkurat like bra. Men jeg tror du bare må prøve deg frem, for det er nok individuelt hva som er bra nok for hver enkelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...