Auri Skrevet 3. februar 2011 #1 Del Skrevet 3. februar 2011 Her sorterer vi matavfall, plast, papir/papp og restavfall. Men det er to ting jeg sliter med å finne ut hvor skal hen: Isopor og kattesand (klumpesand). Så langt har begge deler gått i restavfall, er det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 3. februar 2011 #2 Del Skrevet 3. februar 2011 Vi har nettopp begynt med sånn sortering her jeg bor, og på den lappen der det står hva som skal hvor, så skal ihvertfall isopor kastes sammen med plasten. Kattesanda vet jeg ikke. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. februar 2011 Verken isopor eller kattesand står på den lappen vår, nemlig :klør: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 3. februar 2011 #4 Del Skrevet 3. februar 2011 Her kastes isoporen i plast, mens kattesanden og hundemøkk i restavfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 3. februar 2011 #5 Del Skrevet 3. februar 2011 I min kommune skal isopor leveres til søppelfyllinga eller miljøstasjoner som er plassert rundt om i byen på bensinstasjoner. Isopor er spesialavfall på lik linje som maling og sparepærer. Kattesanda hadde jeg bare hivd i restavfallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 3. februar 2011 #6 Del Skrevet 3. februar 2011 Her jeg bor,skal isopor kastes sammens plast,kattesand sammens restavfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå