Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikkert ikke den eneste som sliter med håret om vinteren.

Jeg har langt, glansløst og tørt hår som jeg sliter med. For tiden bruker jeg den rosa elvital shampoen og balsamen. Har prøvd nesten alle merkene i butikken og funnet denne som den beste for meg.

Nå har det jo kommet såkalte frisørprodukter i butikken, er det noen der ute som har noen tips om hvilke hårprodukter som er gode?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikkert ikke den eneste som sliter med håret om vinteren.

Jeg har langt, glansløst og tørt hår som jeg sliter med. For tiden bruker jeg den rosa elvital shampoen og balsamen. Har prøvd nesten alle merkene i butikken og funnet denne som den beste for meg.

Nå har det jo kommet såkalte frisørprodukter i butikken, er det noen der ute som har noen tips om hvilke hårprodukter som er gode?

Hallo

Jeg elllllsker Kerastase! Utrolig bra produkter og varer evigheter..Du får kjøpt dem billig på Smartclubb, 1 liter 400 kr!

Hope this helps!

K

Skrevet

Heia

Skriver under på forrige innlegg. Den lysegrønne serien til Kerastase er super for slitt og tørt hår som du sier du har. Jeg handler på lookfantasic.com. Drøye og supre produkter :jepp:

Skrevet

Jeg elsker redken all soft, og Matrix sleek er kjempebra. Byttet mellom disse i flere år nå! Jeg kjøper også på lookfantastic.com

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har byttet til Dermica shampo og balsam (kjøpes på apoteket) og er veldig fornøyd. Mitt altfor glatte, glansløse hår har blitt fyldigere, blankere og lettere å gjøre noe med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...