katt1 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Din datter eller sønn taes i røyking,hva gjør du? Hvordan vil du bli tatt om du under 18 år selv og du blir merket?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Eg hadde snakka med h*n om farene ved røyking og gitt info om hvordan framtida kunne bli om h*n fortsatte å røyke (kols, kreft, etc). Så hadde eg bedt svigermor om å fortelle hvordan det var å ha kols, slik at det poenget forhåpentligvis sank inn, og bedt far min fortelle om hva røykingen gjorde med lungekapasiteten hans.
Gjest Adera Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Eg hadde snakka med h*n om farene ved røyking og gitt info om hvordan framtida kunne bli om h*n fortsatte å røyke (kols, kreft, etc). Så hadde eg bedt svigermor om å fortelle hvordan det var å ha kols, slik at det poenget forhåpentligvis sank inn, og bedt far min fortelle om hva røykingen gjorde med lungekapasiteten hans. ^Adera.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg nektet lommepenger fordi jeg ikke ville være med på å finansiere røyk. Veldig streng reaksjon på førstemann. Senere fant jeg ut at de visste min holdning og at de gjorde egne valg. Det var ingenting jeg kunne gjøre fra eller til annet enn å nekte å kjøpe samt at jeg ikke ville se de røyke. Det er bare å innse at man ikke kan gjete en tenåring.
Gjest imli Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Er ikkje mykje ein kan gjere - anna enn å snakke om kor farleg det er, samt å nekte dei lommepengar og nekte dei å røyke heime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå