Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har omsider fått jobb og skal begynne å ukependle og da lurer jeg på hvor det er mest aktuelt å ha fastlege?? Vil tro det er der jeg jobber, siden jeg bare skal reise (fly) hjem i helgene (fri hver fredag). Samtidig er jeg veldig interessert i å beholde fastlegen jeg har her jeg bor, for han er veldig allright. Og hvis jeg bytter lege, vil jeg aldri få han igjen pga pasientpågangen. Det er forøvrig et to års engasjement, så skal jo ikke pendle i all evighet heller.

Skrevet

Jeg ville beholdt legen jeg var fornøyd med. Spesielt siden det bare er et to års engasjement.

Skrevet

Er det ikke noe med at man skal ha fastlege i kommunen hvor man er folkeregistert?

Skrevet

Er det ikke noe med at man skal ha fastlege i kommunen hvor man er folkeregistert?

Jeg har ikke det. Jeg har fastlege i studiebyen. Vet om mange som også har det.

Skrevet

Det trenger du ikke. Ei jeg kjenner har beholdt fastlegen etter at hun flyttet 7 mil unna. Flyttet til et annet fylke.

Til TS.

Dersom du har fri fredager og da drar hjem så har du jo mulighet til å få en time på fredag ettermiddag. Trenger du lege på hverdagene så kan et privat legesenter hjelpe det. Selvfølgelig mot en kostnad.

Skrevet

Takker for svar. Da beholder jeg legen her hjemme. og så får jeg satse på at jeg får time på det lokale legesenteret hvis det blir akutt behov. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...