Gå til innhold

Mamma fyller 50 år, forslag til underholdning i selskapet?

Anbefalte innlegg

Gjest Feline.
Skrevet

Mamma fyller 50 år og skal ha selskap med type hele slekten og masse venner. Som oftest er det mamma selv som stiller med en god del underholdning (taler, dikt, sanger osv) når det er ulike tilstelninger... Så nå tenker jeg at jeg og mine søsken bør bidra med noe, men jeg har jo så dårlig fantasi :gjeiper: Jeg er eldst (23), også har jeg en yngre bror og en søster, de er for små til at de planlegger underholdning selv, men de blir med på det jeg finner på :jepp:

Noen som har forslag til underholdning i 50-årslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strippere? ;)

Lysbilder kan jo være kjekt, bilder fra da hun var ung.

Skrevet

Kontakt hennes venninner å hør om de har lyst å bidra med noe, de klarer helt sikkert å både dikte å fremføre en sang eller noe annet kjekt.

Engasjer far, han bør også kunne bidra med noe spillopper, mors mor kan bidra med bilder og gode historier.

Koordiner slekt og venner, finn ut hvem som kan og vil bidra å lage en kjempefin dag for deres mor.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ved et par anledninger laget en Powerpoint som fungerer som en underholdende tale. Har blandet bilder av jubilant med bilder fra google og laget masse morsomme "historier" ut av små og store hendelser fra hukommelsen min og andres.Det kan bli vannvittig moro hvis fantasien får slippe løs! Lagt til musikk, videosnutter fra Youtube etc

Gjest Feline.
Skrevet

Kontakt hennes venninner å hør om de har lyst å bidra med noe, de klarer helt sikkert å både dikte å fremføre en sang eller noe annet kjekt.

Engasjer far, han bør også kunne bidra med noe spillopper, mors mor kan bidra med bilder og gode historier.

Koordiner slekt og venner, finn ut hvem som kan og vil bidra å lage en kjempefin dag for deres mor.

Lykke til!

Ja jeg regner med at både venner og familie stiller med diverse underholdning, men tenker at vi barna må finne på noe selv også ;)

Powerpoint med bilder f.eks høres lurt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...