Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å tatt med en tur til Ullared for å kjøpe litt babyklær (og selvfølgelig litt klær til meg selv og kællen) da jeg har hørt at det er utrolig billig der.

Men så lurer jeg litt på, er det noe bra utvalg? Ettersom det er så billig? Er det kvalitet? Og er det egentlig så billig som folk skal ha det til?

Jeg har jo aldri vært der selv, men hadde ei venninde som kom hjem derfra helt i ekstase med hundrevis av gule poser. Men så har min mor også vært der, og hun mener det var veldig skuffende. Dårlig utvalg og dårlig smak i klærene.

Hva mener dere? Er det verdt turen ? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var der var det så mye folk at man nesten ikke kom frem noe sted, det er mye billig ja, men inntrykket oser ikke akkurat kvalitet, synes nå jeg.

Gjest Heloise
Skrevet

For det første er det verdt turen bare for opplevelsen alene... :P Var der i fjor sommer en tur. Har ikke hatt noen negative erfaringer med det jeg kjøpte. Kjøpte masse undertøy og sokker, litt småting, ikke så mye vanlige "klær". Men vil tro at babyklær uansett skal holde greit derifra :) Tror de har en god det utvalg. Det er et enormt sted!

Skrevet

Babyklær ville jeg ikke nølt med å kjøpe derfra, men utifra det som vises på tv får jeg inntrykk av at kvaliteten på klær der er litt sånn "domus"-aktig :forvirret: Altså ikke spesielt bra kvalitet i stoff, samt dårlig passform.. Men jeg har allikevel lyst til å ta en tur en gang bare for å se :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke sett dette på tv enda heller, så tenkte jeg skulle følge med litt nå som det begynte igjen.

Men det virker jo helt klart ut som det kan bli en fin tur uansett =)

Skrevet

Huff. Jeg og samboer kjørte til Ullared i fjor sommer. Og jeg har bare ett ord: Forferdelig! Det er som en forstørret Europrisbutikk! Vi var der en halvtime, og så dro vi igjen. Ikke bare var det lavkvalitetsvarer, men det var ikke snakk om å kunne stoppe opp noe sted for å kikke på ting, for man stod i veien for folk uansett! Stappfullt! Men det kommer nok veldig an på når du drar. Vi dro jo tross alt i sommerferien. Uansett... fullt eller ikke, så synes jeg det var bortkastet tid og bensinpenger! Men det er er min mening. Det er jo godt mulig du finner noe fint der! :)

Skrevet

Dette har jeg tenkt over, og det værste jeg vet er kaos og lange køer. Derfor har vi bestemt oss for at om vi skal dra, skal vi prøve å få tatt det en dag det er trolig at det er litt mindre folk der.

Skrevet

Klærne er av samme kvalitet som klærne på Sparkjøp, så da kan du vurdere det selv. Klærne er heller ikke spesielt billige, syns jeg da.

Men bare hele Ullaredopplevelsen er helt fantastisk. Du klarer ikke en gang å forestille deg hvor stort det er. Også så billig! Hjelpe meg hvor jeg handlet. Alt mulig rart! HERLIG, HERLIG, MEN FARLIG, FARLIG! :rodmer:

Skrevet

Et lite tips er å reise dit en dag det er strålende vær ute. MYE mindre folk. Hold deg langt unna på dager hvor det er dårlig vær iallefall.

Skrevet

Ullared er jo et gedigent oversuddslager, egentlig.. så utvalg, priser og kvalitet varierer. Men om du ser over tøyet du kjøper og ikke går helt i fistel så kan du gjøre kjempekupp! De har jo alt mulig der, alt fra klær til vesker, smykker, hesteutstyr, treningsting, leker, elekttronisk, vaskemidler, verktøy osv osv.. Tenk igjennom hva du kjøper, og vit hva ting koster her hjemme føre du handler der nede :)

Selv er jeg masse på Ullared og drar hjem like fonøyd hver gang! I og med at jeg har to hunder og en hest sparer jeg omtrent halvparten på å kjøpe utstyr til de der nede!

Ang det med køer, så er det lurt å unngå å dra på dager som er typiske kø dager.. og i høysesonger og sånt.. Nå er det lavsesong på Ullared og jeg tviler på at du støter på kø, selv på lørdag :)

www.gekas.se her kan du lese masse om Ullared, høy og lavsesonger, kø-dager, opningstider og masse gøy :)

Synes du absolutt skal dra dit, om ikke annet for opplevelsen sin skyld! Men for all del, la unger og mannfolk være hjemme! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...