AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 jeg har gått igjennom svangerskapet uten noen store fysiske/psykiske problemer, MEN nå i uk e30 merker jeg at humøret har endret seg. Jeg blir mye fortere irritert og forstår nå betydningen av humørsvingninger.. Hva har skjedd? Trodde jeg slapp unna
Camz Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Bare vent, det blir verre jeg er i uke 36, og har sluppet ganske billig unna helt frem til 3. trimester. Nå irriterer ALT meg:/ og kan begynne å sippe av de rareste ting. blir verre for hver dag, hehe. stakkar sambo:P
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 å nei er det sant,he he! jeg hadde ingen humørsvingninger i første trimester hvor jeg trodde at dette var vanligst. Men nå tror jeg de kommer sigende. Ja ja, jeg får vel bare stå i det ts
SøsterLiten Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Må si meg enig: 3dje trimester suger ift humørsvingninger! Jeg fantes ikke irritabel eller svingene før jeg bikket sånn uke 32 og da kom det som julekvelden på kjerringa her i huset! ALT irriterte meg og jeg klarte å kjefte på en kelner fordi smøret i kurven med brødet var for hardt til å smøres ut og jeg sultne gravide dama måtte vente med å smøre... Satt med venninnen min som jeg spiste med i går og lo av det hele, men det er IKKE morsomt mens det pågår, for man KLARER virkelig ikke å stoppe seg selv altså! Huff....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå