Gjest Deprimert Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Noen som har prøvd dette? Hva gjør en kinesiolog? Har vært deprimert i laaaange tider.............. fått et tips om denne behandlingsformen. Takk på forhånd. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 En kinesiolog finner ut hvor du har enegriblokkeringer, og låser dem opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hei, Jeg har ikke erfaring med kinesiologi mot depresjoner, men har veldig god erfaring med det for noe annet. Her kan du lese mer om behandlingsmetodene kinesologen bruker. Muskeltesting er det grunnleggende redskapet som brukes for å kartlegge problemet og mulige løsninger. Kinesiologen finner og løser opp energiblokkeringer i kroppen din, og i tillegg kan du få tilskudd av urter og mineraler, homeopatisk medisin og forskjellige mentale og fysiske øvelser. Selv syntes jeg at det hele virket ganske søkt til å begynne med, men bestemte meg for å være åpen og har fått utrolig gode beviser på at det faktisk virker. Jeg anbefaler gjerne kinesiologen min, så send meg en pm hvis du vil ha navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå