Brukernavn Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg vurderer å kjøpe extensions fra Soar, da jeg har sett at det skal være en enkel og rask måte å sette på extensions på. Jeg har også hørt at det er mulig å sette på mitt korte hår.. Så; jeg er egentlig ute etter alle mulige erfaringer med dette håret/denne nettsiden. Ja, det er billig extension, men det er allikevel mye penger dersom det ikke er brukbart...
sussanne Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Sorry for seint svar. Vet ikke hvordan jeg rotet meg inn her, så egentlig etter kjerringråd mot forkjølelse Jeg har clips fra soar og er veldig fornøyd! Endret 17. februar 2011 av sussanne
Brukernavn Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2011 Sorry for seint svar. Vet ikke hvordan jeg rotet meg inn her, så egentlig etter kjerringråd mot forkjølelse Jeg har clips fra soar og er veldig fornøyd! forkjølelse, ja...kan ikke hjelpe deg, dessverre. Men fint at du er fornøyd med clipsene dine, da Jeg teller fortsatt på knappene og har ikke bestemt meg ennå..
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Vurderer også å kjøpe fra de, men ser det naturlig ut?
sussanne Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 De selger jo ekte hår, så mer naturlig kommer du ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå