AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hvilken øyenskygge skal man investere i, når man har fått litt "skrukkete" og tunge øyelokk? Ønsker å lage et lite løft, hvordan sminker man øynene da? Takker for svar..
hufsa! Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Heia,beg å bli skrukkete her også og har gått over til matte farger.Da vil jeg anbefale Mac og Urban Decay sine skygger.Har kun matte i UD men de er kjempegode og kremete og lette å duse.Av Mac har jeg litt forsjellig, knallgode de også.Så Mac er det jeg kommer til å bruke fremover.Gode koster er det du trenger,bruker Mac sine og de er utrolige.Sigma har også, og de som kan sminke her på nett sier de er like gode og billigere.Ang legge sminke så har jo Heidi Larsen mange kjempevideoer på nett her, ellers søk på you tube ligger jo mill av videoer.Lykke til.
Fanteria Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Da vil jeg i første omgang anbefale en god base. Mac har en, artdeco (mest fornøyd med denne) og div andre merker. Jeg har tungt øyelokk selv og det striper seg lett etter en dag. Men hvilke øyenskygger som er gode... Jeg er fornøyd med Isadora, mac og gosh. Syns Chanel sin ikke ga så mye farge som jeg ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå