AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har en 14 åring som bør gå på kulturskolen hver tirsdag. I dag fikk jeg mail om at hun har så og si ikke vært der siden jul. Jeg fikk bakoversveis og ble utrolig skuffa. Heldigvis leste jeg mailen etter hun la seg. Men jeg printet den ut og har lagt den på et bord her. Jeg betaler faktisk utrolig mye i året for at hun skal gå på dette. Hun bare faller ut overalt. Det er ingenting galt med henne. Alle elsker henne og hun har hatt hovedroller. Forstår ikke hva det går av henne. Når jeg har spurt har hun sagt at hun ikke vil slutte. Men hvor i helvette har hun vært de gangene jeg har sendt henne avgårde med penger og matpakke?
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Jeg skjønner godt at du er frustrert, men du må roe deg ned et par hakk, i hvert fall før du prøver å snakke med datteren din om dette. Enten hun har en logisk forklaring eller ikke, så syns jeg at du skal ta om dette på en sår og litt beskjeden måten. For en uke siden tok en ungdom på samme alder selvmord fordi han var redd for å fortelle foreldrene at han ville slutte på skolen. Nå sier jeg absolutt ikke at din datter kommer til å gjøre det, men det er vanskelig for ungdommer nå for tiden. Det stilles utrolig høye krav til en 14-åring. Nå kan jeg ingenting om kulturskole, men jeg vet at det foregår MYE i en ungdoms liv som foreldrene ikke vet om. Det kan være at din datter var redde for å fortelle dere at hun ville slutte for hun var redd for hvordan dere skulle reagere? Vi kan vel egentlig ikke besvare noen av dine spørsmål, det må datteren din gjøre. Men bare sånn at du vet det så hjelper det ikke kjefte, selv om at du har sløst bort penger på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå