Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i STERKE kunstnegler som man limer på? Jeg bruker DISSE i kort modell, men bare etter 1-2 dager så sprekker et par av neglene på midten (på langs). Har også prøvd endel støpenegler fra både Depend og Kiss, men iløpet av en uke er alle neglene "krakkelèrt" på overflaten, og det er jo ikke spesielt lekkert;)

Noen som kan tipse om gode, sterke negler jeg kan lime på (helst), evt støpe på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen...? ;-(

Skrevet

Har støt på jeg og de sitter veldig bra.

Skrevet

Har støt på jeg og de sitter veldig bra.

Ja, har ikke hatt problemer med at støpnegler ikke SITTER, men gelèen sprekker i alle retninger etter bare noen dager, og det er ikke særlig pent...;-( :-) Gjør ikke dine det? Isåfall, hvilket merke bruker du?:-)

Skrevet

Ja, har ikke hatt problemer med at støpnegler ikke SITTER, men gelèen sprekker i alle retninger etter bare noen dager, og det er ikke særlig pent...;-( :-) Gjør ikke dine det? Isåfall, hvilket merke bruker du?:-)

dette skjer fordi du ikke har noen utdannelse som negltekniker og derfor ikke vet hvordan du skal gjøre det eller hva du har gjort feil.. her har man nok et eksempel på at det ikke bare er å kjøpe en pakke med negler og sette igang på egen hånd!! prøv et par ganger til så ender du nok opp med ødelagte negler og neglmugg

Skrevet

dette skjer fordi du ikke har noen utdannelse som negltekniker og derfor ikke vet hvordan du skal gjøre det eller hva du har gjort feil.. her har man nok et eksempel på at det ikke bare er å kjøpe en pakke med negler og sette igang på egen hånd!! prøv et par ganger til så ender du nok opp med ødelagte negler og neglmugg

Tjaa, si ikke det du.. Jeg skal ikke skryte på meg utdannelse som negltekniker, nei, men etter flere timer og år i kundestolen hos en veldig flink negldesigner, vil jeg absolutt påstå at jeg har lært det mest vesentlige;) Neglene er jo kjempefine med det samme, men bare etter noen dager og evt "slag" mot dem, er det som "glasuren" (VET at det ikke heter glasur altså..:P) sprekker. Da vil jeg nok tro at det er kvaliteten på produktene/merket som ikke holder mål.. Men nå har jeg kjøpt noen andre som jeg la nå ikveld, så får vi se hvordan de holder seg:-)

Takk for "tilliten", btw :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...