AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Hei! Har dere noen gode tips til hvordan man skriver morsomme postkort som folk faktisk gidder å lese? Mine blir alltid så standard, ikke noe særlig spennende å få tror jeg Hva gjør dere når dere skriver postkort?
Gjest Naenia Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Jeg prøver å huske på om det er en eller to små hendelser som har vært morsomme
Bomullstrusa Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Du kan skrive i listeform, f.eks. med overskiftene "Sett", "Spist", "Opplevd" osv. Jeg pleier også å være ironisk på slutten. Et eller annet med hvor slitsomt det er å gå til stranda, hvor kjipt det er at ølen er så billig, for da blir det så mange på én kveld.. -og at jeg derfor selvfølgelig savner hjemplassen kjempemye. Postkort er gøy! Håper jeg finner en grunn til å skrive et snart Endret 4. februar 2011 av Bomullstrusa 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Gode tips, skal testes ved neste anledning! Jaa, postkort er så gøy! Sender så ofte jeg kan. Håper også du snart får muligheten Bomullstrusa! -TS
Blue India Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg tegner i stede for å skrive. Morsommere for meg og helt sikkert for den som får det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå