Gjest Millsa Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har en dvergsnauzer på 2,5 år, han har alltid vært så snill og vi har kunnet slippe ham ut i hagen uten at han stikker av, nå står har på døra nesten hele dagen og maser og slipper vi ham ut for å tisse stikker han av med en gang, det er ikke det at han ikke kommer tilbake for det gjør han, men vi vil jo ikke han skal springe løs. Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hei. Jeg har en jakthund og har hørt at nåe disse hundene ( alle hunder ? ) blir 2-3 år så kommer de i en ny rampe periode. Kan jo hende at det er dette som skjer med hunden din ? Om han stikker av så bør dere bruke bånd eller ha gjerde slik at han ikke får løpt avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 Eller kanskje det er en tispe i nabolaget m/løpetid. Jeg har selv hatt Rotweiler og han ble helt stokk dum etterå ha parret seg 1 gang. Da gikk det kun på instinkter i løpetiden. Snill/lydig som bare det resten av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 Montér en løpestreng til hunden din i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 27. oktober 2003 #5 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 27. oktober 2003 #6 Del Skrevet 27. oktober 2003 Var ikke meningen å bare få med latteren i innlegget ovenpå her, innlegget mitt forsvant. Men det er sikkert løpetid i nabolaget, ville holdt ham i bånd en periode til han roer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå