AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Ja, hvilke deodorant / spray bruker dere som ikke gir misfarging på hvite bluser/skjorter/topper. Jeg er så lei av det! Er ikke mange gangene jeg bruker min hvite topper før de er misfargede, og kan da kun bruke dem under annet, ikke alene mer. Arg Jeg bruker den rosa sterilan sprayen, brukte tidligere en eller annen deodorant roll on med aloe vera, men den gav meg fryktelig tørr hun under armene.
La Papesse Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg bruker Natural. Uten parfyme, parabener og fargestoffer. Har hatt problemer med veske(det er vel svette, men det lukter ikke..) Med denne har jeg ingen ting Har hatt problemer med sår under armene (eksem) hvis deo blir for sterk. Ikke lett å finne en mild og effektiv deo.. Men endelig har jeg klart det Edit: den misfarger ikke. Endret 2. februar 2011 av La Papesse 1
antibac Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg bruker Sterilan Antiperspirant-spray. ELSKER DEN. Har brukt den i flere år. Holder hele dagen, til og med under trening. Ergo, jeg lukter aldri svette Har heller ikke opplevd at den farger av på klær - noe den lover at den ikke skal gjøre! Endret 2. februar 2011 av antibac
Sunniva81 Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Jeg bruker Vichy sin. Grønn tror jeg. Kjempegod, blir verken "svett" eller klissete og smitter ikke på klærne mine. Besten jeg har prøvd.
MsPaddington Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Hmm... Jeg har brukt alle de nevnte deodorantene, og synes alle misfarger. Men bortsett fra det synes jeg Vichy sin hjelper best mot svette, mens jeg liker Neutral sin veldig godt fordi den er så mild. Neutral er perfekt å bruke etter barbering!
Havtorn Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Er også veldig glad i Neutral sin. Foretrekker dem uten lukter da jeg ikke fikser ting som lukter av parfyme. Inneholder vel aluminiumklorid da? Eller noe i den duren. Har egentlig ikke noe imot det jeg, med en såpass aktiv livsstil som den jeg har for tiden er det et stort pluss å slippe å risikere fuuule svetteringer. Bruker også krystalldeodorant til tider, men går mest i Neutral.
barnehagetanten Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Hver gang jeg er i utlandet kjøper jeg meg flere Biotherm deodoranter: elsker den lyseblå varianten.
Cherish Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Jeg bruker den lyseblå fra Biotherm! Fungerer bra!
HopelessFear Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Jeg bruker Garnier sin mineral deodorant. Syns den funker ganske bra.
Gjesten Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 DU kan jo bleke toppene dine med klor da. Det er et bedre alternativ enn å slutte å bruke dem.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Kiehls deoderant krem. Har ikke fått noen flekker av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå