Gå til innhold

Klær andre ikke liker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har klær andre ikke liker, men du liker dem selv, bruker du dem eller ikke da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker dem.

Skrevet

Jeg bruker dem, såfremt det ikke er en spesiell anledning. Jeg ville f. eks ikke gått på date med mannen min i en kjole han ikke kunne fordra.

Skrevet

Ja jeg har sikkert nok av klær andre ikke synes er fine, men jeg bruker de fordi jeg liker dem. :popcorn:

Skrevet

Bruker de selvfølgelig. Lar ikkje andre sin (dårlige) smak diktere hva eg skal kle meg i. :skravle:

Skrevet

Heldigvis har de aller fleste jeg kjenner oppdragelse nok til å holde munnen lukket om vi har ulik smak i klesveien. Det setter jeg pris på.

Jeg kjenner personer som jeg mener går rundt i tunikaer som minner mest om bestemors gamle gardiner, men merkelig nok har jeg aldri hatt noe behov for å fortelle dem det. Jeg går ut ifra at de kler seg i forhold til sin egen smak.

;)

• Liker 2
Gjest Tigress
Skrevet

Eg brukar dei, eg. Eg ville nok ikkje gått ut saman med husbonden i den kåpa han synest er så gyseleg, men eg brukar kåpa, eg. Eg har eit par blyantskjørt som stripar litt, og dei brukar eg berre når mamma ikkje er i nærleiken. Ikkje for å skåne ho, men for å spare meg for masinga...

Skrevet

Heldigvis har de aller fleste jeg kjenner oppdragelse nok til å holde munnen lukket om vi har ulik smak i klesveien. Det setter jeg pris på.

Jeg kjenner personer som jeg mener går rundt i tunikaer som minner mest om bestemors gamle gardiner, men merkelig nok har jeg aldri hatt noe behov for å fortelle dem det. Jeg går ut ifra at de kler seg i forhold til sin egen smak.

;)

Liker svaret ditt!

Hvorfor lar vi andres måte å kle seg på oppta plass i livet vårt?

Hvorfor provoserer det enekelte til regelrett sinne?

Skrevet

Jeg gjorde det en stund, helt til jeg ble mobba for det. Da slutta jeg helt å gå med sånne type klær. Jeg sliter fortsatt med dette, og føler at jeg må tilpasse meg andre hele tiden.

Skrevet

Jeg går med det som jeg selv føler meg vel i. Alle kan ikke like alt uansett! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har svært sjeldent opplevd at folk sier de ikke liker plagg jeg bruker.

De få gangene folk har kommentert klær på en negativ måte, har det vært at de ikke har passet til meg, og jeg har kledd dem dårligere enn jeg har skjønt selv. For eks. husker jeg for en del år siden at Mamma kommenterte negativt ei stor vid T-skjorte jeg hadde. Jeg ble litt sur og brukte den likevel, men sannheten var at den fikk meg til å se 10 kg tyngre ut.

Gjest Raindrops
Skrevet

Selvfølgelig bruker jeg dem, man kan ikke gjøre alle fornøyd. Du vil alltid klare å finne minst én person som ikke liker et bestemt plagg. Hvis man ikke skulle gått i klær som andre ikke liker tror jeg ikke man hadde hatt så mye å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...