Stefan Skrevet 3. februar 2011 #41 Skrevet 3. februar 2011 Kate Beckinsale er nok favoritten min av kjendisene. Mila Kunis er også helt der oppe. Hun har bøttevis med sjarm i tillegg til å være usedvanlig vakker.
Gjest HunterLady Skrevet 3. februar 2011 #42 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kjenner ingen eller vet ikke om noen som er blendende vakre uten sminke. Det er fordi du ikke kjenner meg! LOL Neida, jeg trives best med masse sminke, men kjæreste og venner lovpriser mitt usminkede ansikt. Tror de har synsforstyrrelser.
Gjest HunterLady Skrevet 3. februar 2011 #43 Skrevet 3. februar 2011 Kate Beckinsale er nok favoritten min av kjendisene. Mila Kunis er også helt der oppe. Hun har bøttevis med sjarm i tillegg til å være usedvanlig vakker. WOW! Jeg er faktisk enig med deg! Who knew! Jeg liker flere, men Mila og Kate er absolutt øverst. Ellers liker jeg enkelte Victoria's Secrets modeller, som f.eks Alessandra Ambrosio og Gisele.
Gjest HunterLady Skrevet 3. februar 2011 #44 Skrevet 3. februar 2011 Nei, for det er natalie portman. min lenke En av de få kvinnene i som faktisk passer kort hår, og som ikke trenger ett ton med sminke. Hun er naturlig pen. Diggeste dama ever. Aldri skjønt greia med henne. Pen ja, men så vanvittig kjedelig. Smaken er som baken da! Selv liker jeg nesten ingen damer med kort hår.
Stefan Skrevet 3. februar 2011 #45 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kjenner ingen eller vet ikke om noen som er blendende vakre uten sminke. Det er jo nettopp dette som viser hvor hakkende gal verden har blitt. Altfor mange kvinner gjemmer seg bak en maske, og det er dessverre altfor vanlig at dere overdriver. For mye sminke blir rett og slett IKKE bra i mine øyne. Det er heller ikke spesielt attraktivt i mine øyne med noen som må bruke en halvtime foran speilet bare for å forlate leiligheten/huset. Det naturlige er helt klart ofte det beste. 2
Ziegel Skrevet 3. februar 2011 #46 Skrevet 3. februar 2011 Aldri skjønt greia med henne. Pen ja, men så vanvittig kjedelig. Smaken er som baken da! Selv liker jeg nesten ingen damer med kort hår. Altså, det er på en måte det jeg syntes er pent med henne. Hun er så plain-pen, kjedelig-pen. Jeg syntes hun er flott fordi hun ikke er så "dilla opp". Men veldig plain, og alikevel pen... På en måte. Vanskelig å forklare :gjeiper: Jeg foretrekker hun med langt da, men hun var ikke ille med kort heller.
Ziegel Skrevet 3. februar 2011 #47 Skrevet 3. februar 2011 Det er jo nettopp dette som viser hvor hakkende gal verden har blitt. Altfor mange kvinner gjemmer seg bak en maske, og det er dessverre altfor vanlig at dere overdriver. For mye sminke blir rett og slett IKKE bra i mine øyne. Det er heller ikke spesielt attraktivt i mine øyne med noen som må bruke en halvtime foran speilet bare for å forlate leiligheten/huset. Det naturlige er helt klart ofte det beste. Uff ja, er så enig så enig. Sminken blir en maske, for det er ikke sånn en egentlig ser ut. Og da blir det liksom en annen person når sminken er av, på en måte. Når jeg ser etter pene jenter, så ser jeg etter de som er pene med minimalt med sminke, er det for mye så er det juks/ikke ekte.
Gjest Katten. Skrevet 3. februar 2011 #48 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har et litt merkverdig syn på skjønnhet. Skjønnhet er som en lenke, og en lenke er kun så sterkt som sitt svakeste ledd. Med andre ord: en kvinne er kun så vakker som hun er på sitt "styggeste".
Ziegel Skrevet 3. februar 2011 #49 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har et litt merkverdig syn på skjønnhet. Skjønnhet er som en lenke, og en lenke er kun så sterkt som sitt svakeste ledd. Med andre ord: en kvinne er kun så vakker som hun er på sitt "styggeste". Likte den veldig godt jeg. Jeg syntes den går på både det yttre som det indre også. Kommer til å stjele den fra deg jeg Katten
Gjest nobilian Skrevet 3. februar 2011 #50 Skrevet 3. februar 2011 Kate Beckinsale er nok favoritten min av kjendisene. Mila Kunis er også helt der oppe. Hun har bøttevis med sjarm i tillegg til å være usedvanlig vakker. *** Kate er veldig flott, ja. Og Evangeline Lilly. Og Mila Kunis og ihvertfall Natalie Portman, hos henne er det ikke minst hjernen og attituden som gjør henne sexy. Og Megan Fox FØR hun opererte.
Gjest Katten. Skrevet 3. februar 2011 #51 Skrevet 3. februar 2011 Likte den veldig godt jeg. Jeg syntes den går på både det yttre som det indre også. Kommer til å stjele den fra deg jeg Katten Jeg er tidvis dypere enn en sølepytt! :D
kanel23 Skrevet 3. februar 2011 #52 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg har et litt merkverdig syn på skjønnhet. Skjønnhet er som en lenke, og en lenke er kun så sterkt som sitt svakeste ledd. Med andre ord: en kvinne er kun så vakker som hun er på sitt "styggeste". Det synes jeg er et noe merkelig, og veldig negativt syn på skjønnhet. Finnes det i det hele tatt noen mennesker som man ikke kan finne noe stygt på? Endret 3. februar 2011 av kanel23
Gjest Katten. Skrevet 3. februar 2011 #53 Skrevet 3. februar 2011 Det synes jeg er et noe merkelig, og veldig negativt syn på skjønnhet. Finnes det i det hele tatt noen mennesker som man ikke kan finne noe stygt på? Misforstå meg rett: Når madammen våkner dagen derpå, etter for mange vinglass, danset seg svett, vandret hjem i regnet, masse fyllesex, spydd ut badet - når hun da våkner, er hun utrolig vakker for meg. For da er hun på sitt jævligste, dermed den usminkede sannheten. Når hun pynter seg blir det en bonus på dette igjen.
Gjest SnakeOil Skrevet 3. februar 2011 #54 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Kan umulig ha vært menn som har stemt dette individet frem som verdens vakreste, Jesus for et beinrangel. Men hun er sikkert hyggelig som person Om jeg kunne stemt, hadde jeg stemt Kate Beckinsale all the way, gjerne med kostyme og styligen fra Underworld: http://www.beyondhollywood.com/uploads/2010/09/kate-beckinsale-underworld.jpg http://www.imdb.com/media/rm2149157888/nm0000295 Søteste og mest sexy vamp'en ever - men så har jeg en svakhet for brunetter, fydda på dere Endret 3. februar 2011 av SnakeOil
Colargol Skrevet 3. februar 2011 #55 Skrevet 3. februar 2011 Vakkreste i verden??? Langt ifra jeg ser jenter som er 1000 ganger penere enn henne hver dag. Hun ser helt vanlig ut. Hadde det ikke vært for sminken og klærne. Dette bildet sier vel alt om henne no makeup Peneste dama må være henne Min lenke Nydelige trekk og ett annsikt man ikke finner mye feil på Det bildet som du linket til nå var egentlig satt sammen for å bevise neseoperasjonen hennes sånn som jeg forstod det -søkte på det samme og kom opp med .jpg]dette. Et annet bilde av henne uten sminke. Jeg synes dama er pen jeg -vakrest i verden er det vel ingen som kan være, og jeg ser ikke nødvendigvis på det som er klassisk vakkert. Alle kan bli vakrere med riktig sminke, riktig lys, riktige klær, riktig fotograf og en god retouch-job etterpå -men som alle oss andre så har man dager der man ikke er like opplagt, kanskje man er sjuk, eller ikke har sovet så bra i det siste osv., osv. Denne dama har evnen til å se bra ut på skjermen og på bilder, og klarer å bli det man kaller "slående vakker" når hun har et team bak seg som hjelper henne langt på vei med alt. Men dama er bare ei dame, og her og her er hun på sitt "styggeste" og ser vel omtrent ut som det jeg gjør på et nach der jeg har fått i meg litt for mye alkohol.
I Grosny Skrevet 3. februar 2011 #56 Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes den mest sexy kjendisen er Kim Clijsters, hun har lagt på seg litt nå, så hun har fått litt mykhet på sin musklatur. Men hun kan fint tåle noen kilo til. http://gototennis.com/2011/01/30/beautiful-champion-kim-clijsters-australian-open-photo-shoot/
Misskika Skrevet 20. februar 2011 #57 Skrevet 20. februar 2011 Angelina Jolie tar den seieren der tenker jeg ! Nå er jo jeg jente selv, men jeg elsker å se damer med selvtillit og som virkelig tør å være seg selv. Hun har bra kropp (ikke direkte fin, men "bra"), har verdens kuleste tatoveringer, har naturlig fyldige lepper som hun virkelig er kjent for (hvem vil vel ikke ha det?), utseende hennes er virkelig fantastisk og hun viser at hun bryr seg ved å nå adoptere - er det hennes fjerde barn? think so. Dette er definitivt mitt forbilde
Misskika Skrevet 20. februar 2011 #58 Skrevet 20. februar 2011 Det bildet som du linket til nå var egentlig satt sammen for å bevise neseoperasjonen hennes sånn som jeg forstod det -søkte på det samme og kom opp med .jpg]dette. Et annet bilde av henne uten sminke. Jeg synes dama er pen jeg -vakrest i verden er det vel ingen som kan være, og jeg ser ikke nødvendigvis på det som er klassisk vakkert. Alle kan bli vakrere med riktig sminke, riktig lys, riktige klær, riktig fotograf og en god retouch-job etterpå -men som alle oss andre så har man dager der man ikke er like opplagt, kanskje man er sjuk, eller ikke har sovet så bra i det siste osv., osv. Denne dama har evnen til å se bra ut på skjermen og på bilder, og klarer å bli det man kaller "slående vakker" når hun har et team bak seg som hjelper henne langt på vei med alt. Men dama er bare ei dame, og her og her er hun på sitt "styggeste" og ser vel omtrent ut som det jeg gjør på et nach der jeg har fått i meg litt for mye alkohol. ser ganske tydelig på bildet at hun har på seg sminke. Det er hva man kaller nomakeup-makeup. Med andre ord veldig naturlig sminke But still, sminke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå