Gå til innhold

Verden vakreste dame?

Fremhevede innlegg

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg synes hun er veldig pen, men jeg personlig vil ikke kalle henne verdens vakreste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da syns jeg at Mila Kunis (bildet under), er mye penere og mer kvinnelig. Mila Kunis virker så ekte i forhold, og hun er nett og søt samtidig som hun har veldig kvinnelige, pene trekk. Hun er kanskje ikke direkte deilig, men hvis jeg var mann ville jeg nok heller hatt henne enn Blake Lively.

Skrevet

Er enig med at Mila Kunis er vakrere. "Faller" mer for brunetter med krøller, jeg :)

Jeg har mange penere venninner enn Blake =)

Skrevet

Nei, for det er natalie portman.

min lenke

En av de få kvinnene i som faktisk passer kort hår, og som ikke trenger ett ton med sminke.

Hun er naturlig pen. Diggeste dama ever.

• Liker 1
Skrevet

Tror alle kvinner kler kort hår bare det er riktig frisyre.

Skrevet

Tror alle kvinner kler kort hår bare det er riktig frisyre.

La meg rephrase: Som jeg syntes passer kort hår :P (jeg er vanligvis VELDIG pro-langt hår på jenter).

Skrevet

En av de få kvinnene i som faktisk passer kort hår, og som ikke trenger ett ton med sminke.

Hun er naturlig pen. Diggeste dama ever.

Så du synes at kvinner, som regel, er stygge uten sminke? Ok.

Skrevet (endret)

Vakkreste i verden??? Langt ifra jeg ser jenter som er 1000 ganger penere enn henne hver dag. Hun ser helt vanlig ut. Hadde det ikke vært for sminken og klærne. Dette bildet sier vel alt om henne no makeup

Peneste dama må være henne Min lenke Nydelige trekk og ett annsikt man ikke finner mye feil på:)

Endret av CafeLatte
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner ingen eller vet ikke om noen som er blendende vakre uten sminke.

Gjest Katten.
Skrevet

Madammen min er det :D

Skrevet

Åh, det er mange som er veldig vakker uten sminke!

• Liker 2
Skrevet

Ikke putt ord i munnen min takk.

Hun trenger ikke sminke for å få den "looken" andre trenger masse sminke for å få.

Skrevet

Når vi først er inne på sminke. Ja det er VELDIG mange jenter som ikke ser bra ut uten sminke. Og det er ikke fordi de ser stygge ut uten sminke, men fordi de har "jukset" seg til et penere utseende med sminke. Og når sminken er av, så er det da en helt annen person nesten foran deg.

For de som må ha det inn med teskje:

En 5'er-jente kan med sminke bli en 10'er. Da er ikke hun "egentlig" så pen.

Men Natalie er en 9'er uten så og si noe som helst av sminke.

Det er det jeg mener med naturlig pen.

Skrevet

Haha, at hun ser bra ut uten sminke (og fantastisk ut med bare litt sminke) betyr ikke at det er umulig å ta et bilde av henne der hun ikke ser bra ut.

• Liker 1
Skrevet

Haha, at hun ser bra ut uten sminke (og fantastisk ut med bare litt sminke) betyr ikke at det er umulig å ta et bilde av henne der hun ikke ser bra ut.

Helt riktig.

her er et bilde fra samme serie

Min lenke

Og der ser hun ut som vanlig. Dårlige bilder finnes av alle, og disse bildene var veldig dårlig å dømme utifra da alle har hun hånden foran ansiktet, tatt fra dårlige vinkler og er elendig belyst.

Gjest Anjelika
Skrevet

Slike lister har ofte mer med hvem som er populære og superaktuelle i TV/film eller figurerer på forsiden av manneblader for tiden enn hvem som er penest.

På bilder er hun ikke slående vakker, går forbi mange vakrere jenter i Oslo daglig. Men basert på det lille jeg har sett av henne så synes jeg hun har en veldig fin utstråling, skjønner godt at menn synes hun er attraktiv. Det er også noe sjarmerende med det å ikke være helt perfekt. Mer billedskjønne personer som Jessica Alba og Aishwarya Rai blir for platte og kjedelige, særlig siden de har null karisma.

Skrevet

Og hun er ikke kvinne fordi?

Fordi hun ikke ser ferdigmodnet ut. Det er noe ungjenteaktig med henne.

Men for all del. Ungjenter er også kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...