Katrine Skrevet 7. mai 2002 #1 Skrevet 7. mai 2002 Hei, Jeg drommer ofte om andre menn. Jeg har samboer, og vi har vart sammen i 4.5 ar, og vi elsker hverandre go alt det der (!), men allikevel sa hender det seg at jeg drommer om andre menn. Jeg drommer at vi kysser, holder hverandre i handen, florter, osv, og det er sa virkelig at nar jeg vakner vil jeg ikke at det skal ta slutt! Jeg foler meg helt forelsket nar jeg vakner.... Er det noen andre som har opplevd dette? Kan det vare fordi vi har vart sammen sapass lenge at den folelsen av a vare forelsket ikke er der lenger, sa derfor drommer jeg om andre fordi da er folelsen der? Eller????? Takker mye for svar. K
Snabelsnuppa Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 Jeg har vært sammen med min kjære i snart 6 år, er lykkelig og alt det der, men drømmer om andre menn, akkurat som du. Dette betyr langt ifra at jeg har noe behov for å være utro i det virkelige liv! Hos meg er det to som ofte går igjen, følelsene er intense og henger gjerne i litt etter at jeg har våknet. Synes også det er rart, men det er vel noe i dette at man har vært sammen lenge og har behov for å "prøve" noe annet, om så bare i drømme? For oss er ikke dette noen stor sak - vi har faktisk snakket om det - og det gjør ikke kjærligheten til samboeren min mindre. Vi elsker og stoler på hverandre, og om man "skeier ut" litt i drømme; hva betyr vel det? _________________ Snabelsnuppa :D1212[ Dette Innlegg er endret av: Snabelsnuppa den 2002-05-08 14:41 ]
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2002 #3 Skrevet 9. mai 2002 Ikke bekymre deg over det, så lenge du ikke er interessert i å realisere drømmene dine. For å berolige deg kan jeg forsikre at også din samboer nok drømmer om andre kvinner. Han er mann - - Du er kvinne - - Selv gjør jeg det ikke. Dette fenomenet kjenner jeg ikke til av egen erfaring. Kanskje fordi jeg har et svært tilfredstillende forhold? Ingen behov for å drømme om andre. Jeg vet ikke. Men gå for all del ikke i den fellen å tro at gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet. For det er det ikke! Det er faktisk grønnere på din side, - - hvis dere husker å vanne det!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Katrine skrev (På 7.5.2002 den 23.05): Hei, Jeg drommer ofte om andre menn. Jeg har samboer, og vi har vart sammen i 4.5 ar, og vi elsker hverandre go alt det der (!), men allikevel sa hender det seg at jeg drommer om andre menn. Jeg drommer at vi kysser, holder hverandre i handen, florter, osv, og det er sa virkelig at nar jeg vakner vil jeg ikke at det skal ta slutt! Jeg foler meg helt forelsket nar jeg vakner.... Er det noen andre som har opplevd dette? Kan det vare fordi vi har vart sammen sapass lenge at den folelsen av a vare forelsket ikke er der lenger, sa derfor drommer jeg om andre fordi da er folelsen der? Eller????? Takker mye for svar. K Jeg tror det er ganske normalt. Anonymkode: 98eb5...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå