AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har så og si aldri vært singel. Er ikke en typisk singel jente heller. Selv om jeg er singel oppfører jeg meg som jeg er i et forhold på byen. Men det er jo alltid noen som tar kontakt. Ikke alle er flørtete, men noen tar ofte kontakt med meg. Hvor går grensen? Jeg flørter ikke tilbake, men svarer høfflig og liker å snakke med folk. Føler menn alltid har en baktanke. Jeg kom til å tenke på at jeg kanskje skulle blitt flinkere til å si at jeg er ikke intressert, men jeg klarer ikke si det. Sier at jeg ikke er klar for noe dating nå, selv om jeg innerst inne er det Har dere kontakt med flere menn dere som er single? Dersom jeg holder på med en så er det kun han jeg flørter med, men han jeg har datet de 2 siste ukene er jeg ikke sammen med. Bare i bekjennt fasen og han er ikke så veldi på, selv om han tydelig er intressert i å bli mer kjennt med meg. Jeg kjenner jeg blir stresset av hele greia og burde sikkert burt meg inne. Det er også typisk at de man ikke ser for seg som kjæresteemne er det som er flinkest på å spørre og ta kontakt.. Må legge til at jeg har flere barn fra før og er 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei Jeg er også singel. Og liker det absolutt ikke. Jeg savner å være i forhold. Jeg også føler jeg blir gal noen ganger. Stresser meg. Det er en ny verden for meg dette her. De jeg vil ha eller bli bedre kjent med er enten uinterresert eller bare halvveis på. Og når de bare er halvveis på, kjenner jeg at jeg må jakte litt ...Og det skal ingenting før de blir skremt. Poff der var de borte :gjeiper: De jeg ikke vil ha..jo de jakter og jakter på meg, så jeg blir skremt bort.... Holdt meg til en før jul, da jeg følte jeg ble veldig betatt. Han var bare halvveis intr og jeg kjente jeg ga litt opp. Så begynte å date en til samtidig. Det ble ingenting ut av verken han ene eller andre. Men ikke fordi jeg hadde datet to samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei Jeg er også singel. Og liker det absolutt ikke. Jeg savner å være i forhold. Jeg også føler jeg blir gal noen ganger. Stresser meg. Det er en ny verden for meg dette her. De jeg vil ha eller bli bedre kjent med er enten uinterresert eller bare halvveis på. Og når de bare er halvveis på, kjenner jeg at jeg må jakte litt ...Og det skal ingenting før de blir skremt. Poff der var de borte :gjeiper: De jeg ikke vil ha..jo de jakter og jakter på meg, så jeg blir skremt bort.... Holdt meg til en før jul, da jeg følte jeg ble veldig betatt. Han var bare halvveis intr og jeg kjente jeg ga litt opp. Så begynte å date en til samtidig. Det ble ingenting ut av verken han ene eller andre. Men ikke fordi jeg hadde datet to samtidig. Godt å høre at jeg ikke er aleine Det er typisk at når jeg treffer noen jeg liker veldig godt er den personen ikke så på som meg. Ellers er det mangen som virkelig vil gjøre alt for meg som ikke intresserer meg. Vi er nå noen raringer Jeg orker ikke noe spill, er ærlig og er en person som gir mye av meg selv når jeg liker en fyr. Men kjenner jeg trekker meg tilbake når det kun går ene veien. Tenker at jeg skal roe ned og ikke stresse så får vi se hva som skjer. Lykke til du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Del Skrevet 4. februar 2011 Nå har det avtatt litt for min del og merker at fyren trekker seg litt unna. Gir forskjellige signaler hele tiden. I går skrev han god natt vennen. Jeg skerv til bake. Så jeg er din venn. Fikk til svar: ja, det er jo et godt utganspungt. Det ene øyeblikket er han på og det neste er han av. Da tenker jeg at han er usikker og ikke så intressert? Men han er et brent barn så kanskje han beskytter seg selv og som han sa er han redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Del Skrevet 5. februar 2011 Alle er vel brent barn tenker jeg.. Hva er det for en unnskyldning for ikke å satse? Det er god nok unnskyldning for å ta det rolig. Men love like you`ve never been hurt, er mitt motto Ellers vil man aldri komme seg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huleboer Skrevet 5. februar 2011 #6 Del Skrevet 5. februar 2011 Nå har det avtatt litt for min del og merker at fyren trekker seg litt unna. Gir forskjellige signaler hele tiden. I går skrev han god natt vennen. Jeg skerv til bake. Så jeg er din venn. Fikk til svar: ja, det er jo et godt utganspungt. Det ene øyeblikket er han på og det neste er han av. Da tenker jeg at han er usikker og ikke så intressert? Men han er et brent barn så kanskje han beskytter seg selv og som han sa er han redd. Jeg ville aldrig sendt "god natta vennen" til en kamerat eller vennine. slik jeg ser det: han sender deg en hyggelig melding "god natta vennen" Du sender en litt uvennelig/hissig melding tilbake "Så jeg er din venn" Han vet ikke hva han skal svare og tenker "nå må jeg være cool og ikke som alle andre karene" og sender deg "ja, det er jo et godt utganspungt" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg ville aldrig sendt "god natta vennen" til en kamerat eller vennine. slik jeg ser det: han sender deg en hyggelig melding "god natta vennen" Du sender en litt uvennelig/hissig melding tilbake "Så jeg er din venn" Han vet ikke hva han skal svare og tenker "nå må jeg være cool og ikke som alle andre karene" og sender deg "ja, det er jo et godt utganspungt" Hehe høres ut som den fjortisen her. Jeg skrev så koselig at jeg er din venn da. Vi bege t liker å tulle litt så tror ikke han la noe i den meldingen. Han ringte meg igjen i går. Inviterte meg på middag/film i kveld. Sa han hadde tenkt på meg og at det var god stemning. Veldig uvant dette her for min del. Jeg er vant til at det er litt mer intens helt i startfasen og man klarer ikke la være å si/skrive fine ting til hverandre. Han liker meg nok godt, men tror han er så redd og føler seg nok ikke klar for et nytt forhold helt nå. Men jeg har det ikke travelt, men greit å vite om vi skal holde oss til hverandre Ønsker dere en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er dårlig å forklare meg her. Beklager rotete skriving Jeg føler vel at jeg heller øsnker å satse på en mann som er litt mer intressert i meg, men kanskje det komme. Har flere som er helt betatt av meg som vil gjøre alt for å være med meg, så typisk at han jeg er mest nysjerrig på er litt treig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #9 Del Skrevet 7. februar 2011 Blir rett og slett gal av å være singel ja. :< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #10 Del Skrevet 7. februar 2011 Har flere som er helt betatt av meg som vil gjøre alt for å være med meg, så typisk at han jeg er mest nysjerrig på er litt treig Ja, livet er grusomt du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_frøken Skrevet 7. februar 2011 #11 Del Skrevet 7. februar 2011 Ååååååååh, nå er jeg så lei av å være singel Aldri vært i et forhold. Merker at nå trenger eg virkelig noen å holde rundt. *sukk...* Åååååååå, i dag er en dårlig dag Noen dager føler en seg skikkelig ensom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #12 Del Skrevet 7. februar 2011 Ååååååååh, nå er jeg så lei av å være singel Aldri vært i et forhold. Merker at nå trenger eg virkelig noen å holde rundt. *sukk...* Åååååååå, i dag er en dårlig dag Noen dager føler en seg skikkelig ensom... Samme her. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #13 Del Skrevet 8. februar 2011 Han backet ut. Lørdag skulle vi se film sammen. Skulle ringes på dagen. Sendte meldinger frem og tilbake. Fikk kun en sms at han var så trøtt så gikk å la seg. Skulle snakkes heller dagen etter. Jeg har ikke hørt en lyd etter. Snakk om å være feig. Umoden mann på 30 år. Jeg er glad for at jeg ikke var mer involvert i han. Kunne i det minste sendt en meld og forklart at han ikke var klar for noe mer. Han har hele tiden vist interesse og tatt kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #14 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke gi om dere. Føre dere aner det treffer dere noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå