Gjest GreenSky Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Dere er noen fantastiske vesner. Var bare det jeg ville si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 Henger meg på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 Yepp, jeg henger meg også på. Hva hadde livet vært uten dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 Du er et fantastisk vesen, Sandman. Var bare det jeg ville si Tusen takk for komplimentet, GreenSky... :oops: ...men det er da andre menn her inne som fortjener en slik hyllest og...? (oopsann...ble det noe galt med siteringen her, eller...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2003 #5 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg hiver meg også med på hyllesten! Menn! Dere er fantastiske!! Gud, hvor kjedelig verden ville vært uten dere.......hvem skulle vi ha ristet på hodet over og vært forbanna på, hadde vi ikke hatt dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. oktober 2003 #6 Del Skrevet 24. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #7 Del Skrevet 24. oktober 2003 Digger dem, digger, dem digg-digg digger dem!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 24. oktober 2003 #8 Del Skrevet 24. oktober 2003 Digger dem' date= digger, dem digg-digg digger dem!!! :D alla-balla hoppa, alla-dinka! ...var det ikke slik fortsettelsen var'a, Suzy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. oktober 2003 #9 Del Skrevet 24. oktober 2003 Menn er vanskelige å leve med, men enda vanskeligere å leve uten! Dere er noen skikkelig Søtnoser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liberta Skrevet 24. oktober 2003 #10 Del Skrevet 24. oktober 2003 Dikkedikkedikk. TRALLALLALA. Hurra! Vi er så glad for at mannfolka finnes! Livet hadde vært Nitrist uten! Dessuten er jeg superglad for å være hetero! Det er SÅ spennende å finne ut av en "annen" sort sofaligging, barbering, mekking, boxershortser på gulvet og maskulinitet er kjempesjarmerende. hipp hipp. ..og SKÅL for herremennene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. oktober 2003 #11 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dikkedikkedikk. TRALLALLALA. Hurra! Vi er så glad for at mannfolka finnes! Livet hadde vært Nitrist uten! Dessuten er jeg superglad for å være hetero! Det er SÅ spennende å finne ut av en "annen" sort sofaligging, barbering, mekking, boxershortser på gulvet og maskulinitet er kjempesjarmerende. hipp hipp. ..og SKÅL for herremennene! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 29. oktober 2003 #12 Del Skrevet 29. oktober 2003 En tråd som er dedikert til mannen? Det må da være meg, GreenSky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. oktober 2003 #13 Del Skrevet 29. oktober 2003 Mannen Vår upålitelige ektemann Elendige elsker dårlige fedre Måtte de lenge leve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 29. oktober 2003 #14 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg elsker åpne skapdører tiss rundt på toalettet tennissokker til dressen svarte sokker til shortsen elsker lange fotballkamper på tv en fjert i ny og neJa, hiver meg på, ELSKER DERE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. oktober 2003 #15 Del Skrevet 29. oktober 2003 :-? Nei, nei! :fy: *Bretter opp ermene og kaster ut sexysadie og Quinden* Ikkeno' syting i denne tråden! Her skal det bare stå positive ting om mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 29. oktober 2003 #16 Del Skrevet 29. oktober 2003 Sorry Greensky... spora litt av, ble litt ivrig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. oktober 2003 #17 Del Skrevet 29. oktober 2003 Sorry Greensky... spora litt av' date=' ble litt ivrig :oops: [/quote'] Men du er velkommen til å skrive hyggelige ting om mannen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. oktober 2003 #18 Del Skrevet 29. oktober 2003 :-? Nei, nei! :fy: *Bretter opp ermene og kaster ut sexysadie og Quinden* Ikkeno' syting i denne tråden! Her skal det bare stå positive ting om mannen! La meg hylle mannen Jeg elsker kuk og menn som kan hjelpe meg med tyngre ting. Ellers er høye menn en godbit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 29. oktober 2003 #19 Del Skrevet 29. oktober 2003 *Tar bølgen for Mannen * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. oktober 2003 #20 Del Skrevet 30. oktober 2003 Sånn skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå